Jildau schreef:Frummels schreef:Mooi Lau!Staat je goed
lynnXtubbie: ik vind dat op de foto heel erg mooi, maar vraag me af hoe lang dat mooi blijft in het echt..
Ik ben gisteren ook weer naar de kapper geweest. Ben echt dol op mijn kapster, maar weet nog niet of ik deze keer zo tevreden ben.ik wilde eigenlijk een balayage maar dat was erg lastig omdat ik inmiddels drie fases van uitgroei heb haha. Dus toen zijn we voor highlights gegaan bij de aanzet tot de helft (de onderkant was nog lichtblond) alleen ik vind ze eigenlijk wel erg geel.. Heb niet echt zin om weer terug te gaan dus heb de fudge rewind violet shampoo besteld in de hoop dat dat het wat minder geel maakt. Als dat niet werkt ga ik misschien toch even terug, want heb er wel aardig voor betaald natuurlijk.
Fudge Clean Blonde! Maar dan ook echt. Ik heb deze sinds twee weken op aanraden van m'n schoonzusje maar allemachtig wat een verschil. Alsof ik het opnieuw geverfd heb.
Die heb ik inderdaad gekocht. Hij werkt wel, maar heb niet het idee dat er heel erg veel verbetering inzit eigenlijk. Sommige plukjes onderin de lengtes zijn wel echt lichter, maar de aanzet naar mijn gevoel totaal niet. Maar ik heb m nu pas twee keer gebruikt, dus misschien werkt het na verloop van tijd beter?