[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:05

Mooie buit Linoleum en fair!

Mooie look darah3

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:03

Mijn look van vandaag. Tips zijn welkom!
Afbeelding

Afbeelding

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 09:22

Hallo dames! Ik lees af en toe mee en kijk vooral ter inspiratie de foto´s van jullie mooie looks. Dank daarvoor dus :)

Nu heb ik even een vraag waar jullie vast antwoord op hebben. Gisteren heb ik voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven (en modelleren). Het resultaat is op zich heel mooi alleen echt veel te donker voor mijn lichtblonde haar. Als ik bruin haar zou hebben had ik het prachtig gevonden. De dame gaf al aan dat het in het begin wel wennen zal zijn en dat ze na een paar dagen minder donker zijn. Maar ik schrok vanmorgen weer toen ik in de spiegel keek :') Ondanks zwemmen van gisteren zijn ze echt nog niet lichter volgens mij… Dus, trekt het hele donkere inderdaad na een paar dagen weg?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:54

Ik laat ze ook wel eens vergen en het 'harde' is er met 1/2 weken wel af. :) mocht het zo blijven kan je er altijd voor kiezen om de volgende keer een tintje lichter te verfen. Het kan natuurlijk ook gewoon wennen zijn. :P heb je anders een foto?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:11

Daan_O schreef:
Hallo dames! Ik lees af en toe mee en kijk vooral ter inspiratie de foto´s van jullie mooie looks. Dank daarvoor dus :)

Nu heb ik even een vraag waar jullie vast antwoord op hebben. Gisteren heb ik voor het eerst mijn wenkbrauwen laten verven (en modelleren). Het resultaat is op zich heel mooi alleen echt veel te donker voor mijn lichtblonde haar. Als ik bruin haar zou hebben had ik het prachtig gevonden. De dame gaf al aan dat het in het begin wel wennen zal zijn en dat ze na een paar dagen minder donker zijn. Maar ik schrok vanmorgen weer toen ik in de spiegel keek :') Ondanks zwemmen van gisteren zijn ze echt nog niet lichter volgens mij… Dus, trekt het hele donkere inderdaad na een paar dagen weg?

Ja absoluut :j duurt echt enkele dagen, ik had altijd donkerblond en de eerste dagen was het echt donkerbruin, vreselijk :') maar trok heel snel weg :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:49

He ladies, ik lees vaak nog stilletjes mee, maar jullie gaan best hard dat ik ook wel een aantal stukken heb overgeslagen, sorry!

Wat een gave aankopen Lino en Fair, vooral die Kat von D, echt liefde. Ik ga volgende week naar Parijs, dus hoop ook nog wat gave dingen te kunnen inkopen daar van Kat von D :)

Heb de laatste tijd eigenlijk weinig met make up gedaan, alleen de basis met wat mascara. Ik ben nog op zoek naar een goede primer, iemand hier een goede aanrader.

Jolien, die roze look is echt heel gaaf, ook gaaf met die bloemen zo :) (wist je dat MAC (en o.a. ook bobby brown) trouwens nu te koop is in Enschede bij de Douglas, ze zijn verhuisd :) )

Suus, wat heb je je haar mooi qua kleur zeg :) ook mooie looks komen weer voorbij :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:53

Mondy, Suus en Avelien, bedankt voor de complimenten :D

Mooie swatches Lino! Ben heel benieuwd naar een look met dat rood :j
Die twee middelste van het Too Faced palette vind ik erg mooi!

Mooie look Yenni, ik heb het idee dat de overgang wat meer geblend kan worden, maar kan ook aan de foto liggen (rechts lijkt donkerder door de schaduw ook).

Rena: Ik vind de smooth&protect primer van Nars erg fijn. Maar geen ervaring met andere merken.

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:59

Bedankt fair en friemel! Ik hoop dat het hele donkere er snel af is :=

Ik heb nu alleen even deze foto die ik gisteren naar een vriendin stuurde;

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:18

Vind ze wel heel mooi in model! Geen ervaring met verven dus kan je daar niets over zeggen helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:30

Ik verf mijn wenkbrauwen zelf dus weet niet of dat te vergelijken is maar bij mij wordt het echt snel lichter. Zou het dus gewoon even aankijken, je kan er toch niet zo veel aan veranderen nu.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:17

Zou de kleur van de wenkbrauwen even afwachten inderdaad. Vaak licht het binnen een paar dagen zo op.

Rena, ik ben echt groot fan van de self-adjusting primer van urban decay!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 15:33

Self adjusting vind ik altijd een beetje eng, in wat gaat ie self adjusten? :P Ben namelijk heel licht van kleur, en wil niet dat ik daardoor met een te donkere foundation rond loop

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:14

Rena100 schreef:
Self adjusting vind ik altijd een beetje eng, in wat gaat ie self adjusten? :P Ben namelijk heel licht van kleur, en wil niet dat ik daardoor met een te donkere foundation rond loop

Nee is meer net even wat egaler van kleur maken en poriën vullen. En foundation brengt echt zoveel fijner aan. Ben zelf erg wit ook, dus daar hoef je echt niet druk om te maken!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:34

Yay, mn pakketje is binnen! <3

Afbeelding

Ik ben echt enorm weg van de kleuren van de lipsticks!
Afbeelding

En ik heb die van Lasplash gelijk uitgeprobeerd (trustworthy). Wauw! Hij is comfortabeler dan mijn kylie liquids. Droogt enorm snel op. En de kleur <3.

Afbeelding

Ik wou the balm ook nog even opdoen, maar ik ben door mijn wattenschijfjes heen. :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:35

Mooi die kleur Fair, staat je goed :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:43

Dat is een fijn pakketje fair!

Leuk horloge ook, daniel wellington?
Ik heb er ook een, mannenmodel welliswaar vond die mooier als de vrouwen versie, en met leren band. Wil zo'n band nog halen voor de zomer :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 16:50

Dankje!

Ja Daniel wellington inderdaad. Ik ben er helemaal gek op. Ik draag dit bandje vaak in de zomer (oxford). Maar ik heb ook een leren bandje (st mawes). Die heb ik vaak in het najaar/winter om :D

Afbeelding

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:30

Die kleur staat je goed Fair!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:43

Ik denk dat ik hetzelfde leren bandje heb, ik wil dezelfde stoffen trouwens ook. Van de week maar halen, aangezien het toch al wel zomers is haha

Afbeelding

voor de opletters.. Ja ik heb hem rechts, ik hou niet van links en anders is het zonde van dees

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 07:56

Mooi fair!
Horloges ook hihi!
En een toffe tattoo snap dat je m dan rechts draagt!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:02

Hier nog een DW op mijn wishlist maar ik vind het teveel met wat ik al draag en ik wil rose gold naar draag zilveren buddha sieraden en ik vind die combi te onrustig.

Fair mooi! Ben benieuwd wat je van the balm vind, mocht je het wat vinden dan heb ij er nog 2 voor je die je over mag nemen voor een prikkie :') die geur :r ze plakte bij mij ook heel erg.

Voor wie blond is en aan microblading denkt kijk even of je in de zomer erg verkleurd, ik dus wel, mijn haar (lijn) wimpers en mijn wenkbrauwen verkleuren heel erg. Ik had er dus al witte jaren tussen zitten en aantal heen ik eruit getrokken want zag er niet uit. Maar goed nu zo na 8 dagen Mallorca zijn mijn wenkbrauwen erg licht geworden en zie je dus een aantal microblading lijnen -O-

Ik word er zo gek van dat ik morgen mijn wenkbrauwen laat verven -O-

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:08

Ik vind The Balm juist erg fijn, de geur is iig beter dan die van Trinket van Sugarpill :') :r

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:45

Ah dat is wel balen friem, verder nog wel over te spreken? Is de tattoo zelf nog wel mooi in tact na al die zon? Wat een poedersuiker vakantie ook he...

Fair, leuke bestelling! Die liquid is inderdaad een mooie kleur.

Lino, die rood is inderdaad gaaf! Vind alleen die hartjes verpakking echt gruwelijk lelijk haha. Niet mijn ding. Die highlighter verpakking is dan wel weer super tof.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:50

Ja die hartjes zijn verschrikkelijk :') totaal niet mijn smaak. Maar hoef er niet mee over straat gelukkig.

Zal van weekend eens kijken voor een rode ooglook!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:54

Hoe dragen jullie een felle lipstick?