Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pjer schreef:Hier inmiddels 7,5 jaar na de operatie. Ik ging van 161 naar 96 en weer naar 116. Ik ben al jaren niet meer voor controles geweest nadat het slotervaart ter ziele ging. Ik was daar net begonnen met een plastisch chirurgie aanvraag en die werd prompt afgewezen, daarna wel in een zwart gat gevallen.
Inmiddels is al het vel dus wel weer opgevuld met vet. Opnieuw afvallen valt me heel moeilijk vooral om er weer de motivatie voor te vinden. Verder weet ik dat ik bloedarmoede heb en vitamine gebrek en in totaal zeeeer weinig energie, veel duizelig etc. Veel gewrichtspijn ook. Zo'n beetje elke dag wel een dumping op willekeurig welk eten. Kortom het gaat niet echt lekker. In januari maar weer eens de stap genomen om bloed te laten prikken via de huisarts en ja bloedarmoede maar nee hoor alle vitamine waarden waren ok (ja ja) maar wel binnenkort nog eens prikken want je hebt misschien suikerziekte (dat geloof ik nou niet want ik had toen net gegeten en waarschijnlijk een dumping). Kortom ik zie het niet zo zitten met die huisartsen zorg.
Zijn hier misschien nog meer mensen die meelezen en al wat langer geleden geopereerd zijn? Hoe gaat het met jullie?