Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zamora schreef:Mag ik ook mee kletsen
Ben sinds paar weken begonnen met hardlopen.
Hoeveel km begonnen de meeste hier mee? Ik loop nu ruim 3 km. Tussendoor loop ik kort even maar houd het al bijna helemaal vol. Heb ook weinig tot geen spierpijn meer, is het dan tijd om het op te voeren? Grotere afstand te pakken of eerst dat ik mijn huidige rondje helemaal kan aflopen?
benangelique schreef:Ik zou m doorprikken. Klinkt als een blaar onder het eelt. Ik had na de 20k hetzelfde op de bal van mijn voet. Gaf geen klachten maar heb m wel doorgeprikt. Daarna 3 dagen compeed erop geplakt en toen ik die eraf haalde bleek de hele blaar ontvelt. Alles eraf gehaalde, weer 3 dagen compeed en volledig genezen
Charlie_P schreef:Hoi. Ik meld me hier ookNu ongeveer een jaar geleden begonnen met hardlopen.Met ups en downs, want ik wilde natuurlijk gelijk alles kunnen en zat gelijk al met een blessure
In mei een keer een 5km loop gedaan en in november 7.5. Blessures zijn gelukkig helemaal weg. Opzich gaat de afstand wel oke, maar het tempo laat wel zwaar te wensen over. Ik krijg het heel snel heel warm en dan zit ik na een paar uur met een migraineachtige hoofdpijn die rustig 24 uur blijft hangen. Heel irritant dus. Heb geloof ik alles wel geprobeerd om dat te voorkomen, maar niks gevonden dat helpt, behalve dan niet te ver gaan en niet te hard. Ik drink genoeg water. Iemand ervaring hiermee?