Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik beweeg eigenlijk helemaal niet zo veel, dus daar hoef ik niet echt iets aan te veranderen, ben juist begonnen met afvallen omdat ik met mijn benen zat. Ik doe qua beweging alleen een half uur/uur paardrijden per week.
Ik wil het eigenlijk allemaal wel zo snel mogelijk achter de rug hebben, ben nog nooit geopereerd dus dat vind ik doodeng, maar ik kan hier ook niet mee door blijven lopen, heb al vaak tintelingen in mijn voeten en tenen, er komt te weinig bloed.
Maanlicht schreef:Ja die wel, alleen dat doe ik pas twee weken, dus valt ook wel mee.
Dat vind ik fijn om te horen!
vibabu schreef:Operatie is echt grappig. Totaal niet eng. Ze zeggen dat je gewoon gaat slapen. En weetje? Je valt gewoon ineens in slaap.
Herstel is inderdaad wel wat anders. Ik was vooral snel moe de eerste tijd. Dat narcose middel moet toch er uit.
Vriendin wil graag langskomen en pizza eten. Past wel voor aantal kcal aangezien ik pas 2 mandarijntjes, 1 rijstwafel en 2 broodjes heb gegeten en een gekookt eitje.
Straks eerst even met m'n kreupie lopen
vibabu schreef:Dan nog eerder een pizza bij de AH halen. Aangezien zij niks met paarden heb zal ik eerst naar paard moeten en ik ben om uur of 6 half 7 thuis. En gezien mijn stressniveau al hoog is en mijn hoofd al aan het haasten is komt ze pas om half 8 en ik heb trek!
Resistance schreef:Ik meld me hier ook!
Echter heb ik wel een soort van doel. Het is weer bijna lente (ook al lijkt het er niet erg op), dus ik ga nu werken aan een mooi bikinilichaam.
Ik ben 1.63 en weeg nu 55 kilo. Dat vind ik persoonlijk teveel, ik heb liever 50.
Ik gebruik de app "food" en doe meerdere 30 day challenges, die ik gewoon meerdere maanden doe.
Eulogy schreef:Resistance schreef:Ik meld me hier ook!
Echter heb ik wel een soort van doel. Het is weer bijna lente (ook al lijkt het er niet erg op), dus ik ga nu werken aan een mooi bikinilichaam.
Ik ben 1.63 en weeg nu 55 kilo. Dat vind ik persoonlijk teveel, ik heb liever 50.
Ik gebruik de app "food" en doe meerdere 30 day challenges, die ik gewoon meerdere maanden doe.
Vind je dat niet erg weinig? Ik ben zelf precies even lang en met dat gewicht zie je echt m'n botten1 kilo minder en het is ondergewicht.
Raja schreef:Ik ben 1.68 maar als ik 55kg weeg ben ik echt te mager!!
Ik zat 6 jaar geleden op de 65/66 kg en toen kreeg ik te horen dat ik niet verder moest gaan afvallen omdat dit niet mooi meer was.
Heb brede schouders en brede heupen.
Dus ligt er idd maar net aan hoe je gebouwd bent