ik heb een kleine tattoo op mijn schouder. Geregeld zijn er mensen die top incl bh bandje naar beneden trekken. of een hele discussie beginnen over de tekst Die snappen niet dat ik hem echt niet voor hun heb gezet.
Vind die tribaldraak wel wat hebben! Mooi verloop erin
Dat aanraken, achja vreselijk. M'n fysio vroeg laatst ook "mag ik eens aan je tattoo voelen?" Als mensen het vragen mogen ze sowieso altijd voelen, vind ik zo grappig Je voelt er namelijk helemaal niks van mij bij haha. Verwachten veel mensen niet. Maar dat spontane plotselinge aanraken, oi daar kan ik zo slecht tegen
its_daantjee
Geplaatst: 15-04-16 22:42
Pelryo schreef:
ik heb een kleine tattoo op mijn schouder. Geregeld zijn er mensen die top incl bh bandje naar beneden trekken. of een hele discussie beginnen over de tekst Die snappen niet dat ik hem echt niet voor hun heb gezet.
mag ik vragen wat voor tekst je op je schouder hebt ?
Ik heb het nog nooit gehad dat mensen aan me zitten ofzo voor m'n tattoo's. Tuurlijk kijken ze wel eens en vragen soms Hoe ver m'n schouder tattoo doorloopt. Maar dat maakt me niet uit.
En dat kindjes eraan zitten geeft ook niet. Die zijn gewoon nieuwsgierig en doen dat gewoon.
@Tinkerloos, Hij is gaaf aan het worden zeg jou sleeve. Die van mij is twee weken geleden afgemaakt, zitten nog een paar kleine korstjes op nu. Zal zo eens proberen om er foto's van te maken en ze hier ook te plaatsen.
Iemand nog tips voor mij met betrekking tot de Spaanse zon en mijn nieuwe tattoo? Ik blijf sowieso tot 8 mei uit de zon met de tattoo dmv een t-shirt, maar ik hoor nog graag even middeltjes enzo die worden gebruikt om het vettig te houden. De pot vaseline, bepanthen crème en factor 50 gaan sowieso mee.
Ik denk dat je al alles opgenoemd hebt Fennadev. Niet zwemmen uiteraard..
droomy
Geplaatst: 16-04-16 15:17
Ik heb vandaag eindelijk eens een bezoekje gebracht aan de tattoo shop die me wel beviel.
Ik wil graag de smiley uit mijn avatar laten zetten, dat kon hij op zich wel alleen gaf hij aan dat hij het wit uit de ogen niet kan zetten, dat dat gewoon huidskleur wordt. Dat is eigenlijk best wel een domper.
amazone77
Geplaatst: 16-04-16 15:51
De donkerste delen zijn twee weken oud, op mijn boven arm stond eerst een skull van een ram, maar deze bleef mij maar vreemd aankijken Dus maar wat roze bloemetjes er over laten zetten en weg is ie Voor nu ben ik klaar, na de zomer zie ik wel weer....
Hier een mooi overzichtje van begin tot nu.
Over een paar maanden zie je geen kleur verschil meer tussen het oude en het nieuwe. In het najaar moet ik nog een keer terug om alles na te lopen en bij te werken waar nodig is.
Zwemmen zou toch ook al mogen 2 maanden na het zetten? (heb mijn bikini's wel ingepakt xD) Ik verblijf in Sevilla tot eind mei en mijn tattoo houdt zich heel rustig, was eigenlijk al geheeld een week na het zetten.