Michelle77 schreef:Zie dat er in DH een mac store en bij de douglas in een mac counter zit.
Ga eens neuzen.
Maar twijfel ergens, misschien is zo'n make up workshop/cursus wel leuk en je kunt voor dat bedrag toch make up kopen?
Dus voor 60,- heb je en zo'n training en dus make up. Dan misschien gewoon dat doen binnenkort. Vind ik wel leuk.
Waren e hier toch meer die dat hebben gedaan?
Ik heb vandaag de workshop van Mac Techiques gedaan! Ben echt fan van hun producten, maar had eigenlijk hogere verwachtingen. We hebben een smokey eye gemaakt, daar veel tijd aan besteed, maar aan het einde van de workshop was alles aan het creasen op mn oogleden. Wel wat handigheidjes enzo geleerd, maar weinig toegespitst op wat bij mij goed zou passen qua kleur en huidtype, ook niet na vragen. En kon aan het einde de foundation zo weer van mn gezicht rollen..
Maarrr, als je toch al voor €60 aan producten wil gaan kopen, dan is zo'n workshop erbij erg leuk dus!
Moest de waardebon gelijk uitgeven, heb een paintpot gehaald (vintage selection), sheertone blush Pinche me en lipstick Mehr! Heb Faux en Twig ook al, vond m genoeg verschillen. Wist gisteren pas dat ik vandaag de workshop had (verrassing van vriendinnetjes), dus had helaas geen wishlist, alles ter plekke maar geprobeerd na de workshop..