Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madje1992 schreef:Wat ontzettend naar dat je je zo slecht voelt.
Had ik het nou goed op Facebook gelezen dat jullie naar die plek in zweden toe willen gaan om te wonen???
Wat een schatje is Liv. klinkt als een goede moeder Zil.
Hopelijk kun je snel bij de arts terecht en kunnen ze je helpen.
Zo ver ik weet moet je juist het vocht weg krijgen met de plaspillen, en als het niet werkt zo het betekenen dat je een nog hogere dosis moet gebruiken of eventueel andere.
bigone schreef:Quir, stop met je grenzen verleggen want volgens mij kun je niet zo ver meer, klinkt vervelend maar misschien toch weer het ziekenhuis in want dit gaat zo niet goed.
_KiMbErLeY_ schreef:bigone schreef:Quir, stop met je grenzen verleggen want volgens mij kun je niet zo ver meer, klinkt vervelend maar misschien toch weer het ziekenhuis in want dit gaat zo niet goed.
amen!
Je zegt dat een punctie geen zin heeft, maar ik lees verder niks over overleggen met ee chirurg ofzo...
Kom op zeg, als je je toch zo ontzettend poedersuiker voelt...wat zegt je vriend eevan?
bigone schreef:Mooi, zo'n goede afstamming, opfokken en voor de zweedse keuring!!! Houden de moed er in!!!
Quir schreef:bigone schreef:Mooi, zo'n goede afstamming, opfokken en voor de zweedse keuring!!! Houden de moed er in!!!
Dat is inderdaad voor nu de planning! Op voorwaarde dat hij heel blijft (je weet maar nooit die 2,5 jaar) en hij zich goed blijft ontwikkelen. Dan nemen we hem mee naar de hengstenkeuring in Zweden!
Verder wordt het sowieso mijn nieuwe sport paard voor de toekomst, dus ook een mooi doel voor mij, weer terug op het paard klimmen.![]()
Over een tijdje (als m'n rug sterker is, nu eerst los zien te krijgen haha) mag ik beginnen met hele brave paarden en alleen stappen, eerst 5 minuutjes en dan steeds wat langer. Als m'n rug t goed houdt steeds verder uitbreiden met ook draf en galop, maar héél belangrijk om goed m'n houding in de gaten houden. Anders gaan ze de rug vast zetten en dan is rijden in principe geen issue meer, behalve dat ik zelf wat beweeglijkheid in de rug mis. Dus daar ben ik echt enorm blij mee! Maar goed, het is nog steeds heel ver weg... maar motiveert toch wel.
Quir schreef:Lekkende darm, wat moet ik me daar bij voorstellen? Peritonitis dan? Of?
SpeechLess schreef:Quir schreef:Lekkende darm, wat moet ik me daar bij voorstellen? Peritonitis dan? Of?
Toevallig hier laatst een college over gehadAls je leaky gut opzoekt, vind je veel informatie. Het komt er eigenlijk op neer dat er 'gaten' in je darmwand komen waardoor voedseldeeltjes ed. in je lichaam/bloed kunnen komen waar je lichaam dan op reageert dmv een immuunreactie.
Mooie foto's uit Zweden