Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bakkabouter schreef:gribaldi schreef:Nou niet alleen een hartaanval over schattigheid...
Thuis komen en heel je huis ligt overhoop, je fijne schoenen aangevreten...![]()
Hoe bedoel je verhoogde bloeddruk
Haha, onze hond was al 18 maanden toen ze bij ons kwam, dus de puppytijd hebben we overgeslagen. Maar 60kg duitse dog kan de boel ook behoorlijk verbouwen helaas

Benen morgen dus even rusten en proberen we het vrijdag gewoon opnieuw..
_Lisanne schreef:Hoe denken jullie over een 24hr fatburn? Body en Fit biedt het nu aan. De reviews zijn best wel prima, maar vraag me altijd af of dit niet super slecht is voor je lichaam
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/a ... r-fatburn/
Ik heb Perfect Burn. Vind het wel echt heel chill omdat ik er zo veel energie van krijg, maar echt een remming in eetlust merk ik niet. Ik ben wel automatisch veel actiever, met die dingen op heb ik zo veel energie dat ik uit mezelf de fiets pak ipv de bus, of dat ik ineens vet veel zin krijg om te sporten. Vind het in principe wel chill dingen

SophieFT schreef:Wat eten jullie nu bijv als ontbijt, lunch etc?
Wil het brood gaan minderen maar geen idee wat ik er nou voor in de plaats kan zetten.
SophieFT schreef:Wat eten jullie nu bijv als ontbijt, lunch etc?
Wil het brood gaan minderen maar geen idee wat ik er nou voor in de plaats kan zetten.
) zelfs verse groente. Couscous werkt overigens ook beter dan brood, van rijst kan ik echter ook blijven vreten 

Heb een tijdje heeeeel veel gewerkt en wat te veel stress gehad, wat heeft geresulteerd in niet of amper naar de sportschool en ongezond stresseten. Resultaat: ik heb ineens een buikrolletje, mijn kleding zit al een tijdje niet lekker en ik vind mezelf naakt steeds minder leuk om naar te kijken 
Ik ben bijna 25, kom uit Deventer en werk als maatschappelijk werker in de GGZ. Ik heb een verzorghaflinger, genaamd Stoffel
)
. Vond het leuker dan ik dacht en wil het allereerst gaan gebruiken om het verschil in kracht tussen links en rechts te verkleinen.
Vanwege mijn scheefheid ga ik ook eens in de zoveel tijd naar de chiropractor, maar met een actievere aanpak kan dat misschien ook verminderen.
).