Dan wordt ik toch wel blij als ik met mijn arm vol potjes naar de badkamer loop

Ik vind de buddha wel lekker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Roosch schreef:Ik kreeg gisteren een leuk cadeautje van Alwiene.. zomaar. Lief he[ [url=m/vzl98t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu staat er spontaan de bodylotion bij. Heel spontaan. Zomaar. Poef!
Ik vind de geur echt heel lekker
Wat leuk! Speciale reden?
Alwiene schreef:Banyu schreef:Rituals of light staat niet meer op de site!Jammer!!
Schat... OUTLETWel alleen de scrub maar dat is al een tijd zo
Justme_Lisaa schreef:Voor degene die toevallig binnenkort met de KLM vliegt, zie hier:
[ [url=m/pvXabf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VVuM6s.png]Afbeelding[/url] ]
Banyu schreef:Staat bij mij bij de outlet er niet meer bij, alleen karma en banyu en de oude gezichtsverpakking! Keek via mn telefoon, misschien dat dat anders is... was wel ingelogd.
Djeradalover schreef:Banyu schreef:Staat bij mij bij de outlet er niet meer bij, alleen karma en banyu en de oude gezichtsverpakking! Keek via mn telefoon, misschien dat dat anders is... was wel ingelogd.
Karma, banyu en gezichtslijn staan bij de online only...
De scrub staat in de OUTLET![]()
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... rce=outlet
Marocje schreef:Hier ook 5 mensen in huis en ik heb mijn Rituals en alle andere douche en badkamerspullen gewoon op mijn kamer uitgestald. Wel iedere keer meenemen maar als ik het niet doe is het binnen 2 dagen op, maakt niet uit wat het is.Mooi! Ik wil eigelijk ook nog zo’n kast of plank, maar das toch lastig in de badkamer (gezin met 6) waar iedereen spullen kwijt wil