Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus kon de work-outs niet doen. Beetje balen wel want was net lekker op weg met het 1e level van Ripped in 30. Vandaag voor het eerst weer begonnen sinds maandag. Denk dat ik maar overnieuw begin. Had m al 3 keer gedaan, maar daarna dus bijna een week ertussen dat ik niet heb gesport. Wat zouden jullie doen? Het ging wel lekker trouwens weer vanmorgen
had het ook echt gemist!
vind het nog steeds heerlijk!
Stom wel, als je zo goed bezig was!
Ze heeft ook zo veel workouts om mee bezig te zijn! Ik vind het echt een handige manier van sporten.
wil na Ripped in 30 beginnen met KBT
Dat wordt nog wat denk ik
en daarna misschien nog de focus op de buikspieren. Al gaan die al best goed
hoop het straks wel weer meer te kunnen gaan combineren met het hardlopen. Want schijn half maart alweer een halve marathon te moeten lopen met mn zus
Nu half maart weer eentje, maar heb de afgelopen tijd wat minder gelopen. Maar gaat wel weer goedkomen hoor
wil alleen wel graag de workouts ernaast blijven doen als het gaat. Vind het namelijk erg leuk weer om te doen
Dat in combinatie met het werk zelf (in een drukke winkel) zorgt er momenteel voor dat mn knieën het wat zwaarder te verduren hebben. Ga ik dan ook nog intensief hardlopen dan loop ik mezelf in de kreukels, en tja werk is nu toch wel even prioriteit nummer 1.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dus, dat geeft wel troost!

Zamero schreef:Meiden weten jullie waar ik van 30 day shred level 3 kan vinden, want de links doen het niet