Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 12:06

He wat vervelend Judith!

Killer Abs is zwaarder dan 6W6P. Vooral level 2 en 3 vind ik persoonlijk loeizwaar. Dus afhankelijk van het niveau buikspieren dat je hebt, kan je met 1 van de 2 workouts beginnen.
Level 2 van 6W6P is ook erg zwaar, maar level 1 is instapvriendelijker.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:20

Het grootste verschil vind ik dat 6w6p echt dodelijk saai is in vergelijking met de Killer Abs. Die bevallen mij veel beter.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:13

Oké, ik ben benieuwd!

Vandaag eerste dag level 3 gedaan van shred, ik denk dat mijn onderburen niet zo blij gaan zijn met dit level. :')

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:04

Zo rustig hier! Hoe is het met alle sporters hier?

We hadden hier vanaf woensdag geen internet in huis -O- dus kon de work-outs niet doen. Beetje balen wel want was net lekker op weg met het 1e level van Ripped in 30. Vandaag voor het eerst weer begonnen sinds maandag. Denk dat ik maar overnieuw begin. Had m al 3 keer gedaan, maar daarna dus bijna een week ertussen dat ik niet heb gesport. Wat zouden jullie doen? Het ging wel lekker trouwens weer vanmorgen :j had het ook echt gemist!

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:25

Dat is wel jammer Eline, zou gewoon overnieuw beginnen, kan geen kwaad toch?

Ik doe leven 1, 2 en 3 nu omstebeurt met af en toe een dagje rust :) vind het nog steeds heerlijk!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:42

Enthousiast Mitch!

Ik zou ook gewoon herbeginnen Eliine, en dan gewoon twee rustdagen nemen :) Stom wel, als je zo goed bezig was!

Ik houd me nog steeds bezig met 5x per week ballet, en ongeveer 2 x per week cardio. Dus nog steeds even geen Jillian hier, na de feestdagen wellicht wel weer.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:48

Ja begin denk ik inderdaad overnieuw :j tenzij ik misschien nu na 4 dagen merk dat het al te makkelijk gaat (had er vandaag ook niet superveel moeite mee) dan stap ik liever alvast door naar level 2. Maar dat zie ik vanzelf wel. Het werkt echt verslavend trouwens := ik miste het echt de afgelopen week!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:52

Goed zo ~~}> Ze heeft ook zo veel workouts om mee bezig te zijn! Ik vind het echt een handige manier van sporten.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:55

Ja ik ben ook zeker fan geworden :j wil na Ripped in 30 beginnen met KBT := Dat wordt nog wat denk ik :D en daarna misschien nog de focus op de buikspieren. Al gaan die al best goed :j hoop het straks wel weer meer te kunnen gaan combineren met het hardlopen. Want schijn half maart alweer een halve marathon te moeten lopen met mn zus :7

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 14:58

KB is leuk!! Pittig hoor, een halve marathon in het verschiet! You go girl *\o/*

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 15:51

Ja heb afgelopen oktober de Halve Marathon van Amsterdam gelopen, was echt supergaaf :D Nu half maart weer eentje, maar heb de afgelopen tijd wat minder gelopen. Maar gaat wel weer goedkomen hoor :j wil alleen wel graag de workouts ernaast blijven doen als het gaat. Vind het namelijk erg leuk weer om te doen :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:42

Stoer hoor. Lijkt me dat je daar best zwaar voor moet trainen?
Ik vind dit weer eigenlijk wel prettig om te hardlopen: je krijgt het lekker warm door te rennen, gezellig met een dikke hoodie aan.

Mijn voornemen bestaat er uit om vooral van het snoepgoed af te blijven. Ik ben gezwicht voor al het lekkers van de Sint vrees ik :o

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:47

Ja het weer was ook niet de enige reden om minder te rennen. Heb n nieuwe baan waar ik tijdelijk 28 km per dag voor moet fietsen :Y) Dat in combinatie met het werk zelf (in een drukke winkel) zorgt er momenteel voor dat mn knieën het wat zwaarder te verduren hebben. Ga ik dan ook nog intensief hardlopen dan loop ik mezelf in de kreukels, en tja werk is nu toch wel even prioriteit nummer 1.

Haha nou ik ben ook al gezwicht voor het lekkers van de Sint, en dan moet kerst nog komen _O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 16:51

Phoeh, 28 km per dag! Dat is wel een flink eind, dat doe ik je niet na! Dat je daar Ripped mee combineert is toch wel knap, als je baan ook al druk is.
Goed dat je even je knieën wat rust geeft, beter om blessures te voorkomen!

Ik zit nu al vier dagen snoep te vreten. En dinsdag zit ik 6 uur in de bios (middernachtrelease van The Hobbit 2, met daarvoor nog eens de vertoning van The Hobbit); dus welja, dat wordt een weekje snoepen :') Maar gelukkig ben ik niet de enige dus, dat geeft wel troost! :P

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 17:22

Haha ach als je er volgende week weer extra hard tegenaan gaat kan dat toch best een keertje!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:10

Hier gaat het hoed. Alleen gisteren overgeslagen. Iets met werken en 's avonds vriendin geholpen op concours. Maar ik ben erg tevreden. Vandaag doe ik misschien 2 keer of even 1 keer 2 tandjes harder werken dan normaal.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:22

Vanmorgen extra vroeg eruit om voor het werk alvast te sporten. Lekker begin van de dag :D

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 10:36

Lekker Eliiine! Ik ben aan het wachten tot mijn vriend wakker is, dan gaan we samen met de hond hardlopen. Hond moet nog conditie opbouwen dus we doen een kleiner rondje. En dan ook vanavond hier weer aan de workouts van Jillian Michaels na 2 weken rust.

Ik wil nu toch gaan opmeten, en doe de KB. Heeft iemand tips welke plekken van mijn lichaam ik het beste kan opmeten, en hoe vaak raden jullie aan om op te meten? Ik weet dat bij de Shred vaak elke 10 dagen (na elk level dus) wordt aangehouden, maar bij KB heb je natuurlijk niet zo'n duidelijk regime van zoveel dagen level 1 en dan doorstromen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:09

Ik heb bij KB haar 'gewone structuur' aangehouden: 10 x level 1, 6 dagen per week sporten. Ik heb er heel goed resultaat mee geboekt, en vond het ook voor mezelf nodig om de levels 10 x te doen, om dat ze zwaar bleven.

Tijdens de shred mat ik verschillende keren, daarna bij Ripped pas na de hele reeks klaar was, dus aan het einde van de maand. Dat heb ik ook bij KB en KA gedaan. Bij BR ben ik uiteindelijk vergeten meten, maar ik was het van plan om het te doen na de 3 maanden.

Het hangt ook een beetje af hoeveel cm's je nog verliest. Sinds Ripped zie ik er op de foto's helemaal anders uit, maar is er vrij weinig veranderd in cm's, dus dan meet ik liefst niet te veel om mezelf niet te demotiveren.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:23

Meiden weten jullie waar ik van 30 day shred level 3 kan vinden, want de links doen het niet :(

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:40

Dankje Bhriseis! Ik ga het ook zo maar aan pakken dan met verdergaan in de levels. Merkte ook bij de Shred dat ik dan al best een level verder kon ookal vond ik 2 nog steeds zwaar toen ik naar 3 ging.

Morgen een meetlintje kopen en ook meten, ik vind het vooral demotiverend dat het op de weegschaal absoluut niet te zien is. Hoewel ik wel al het idee had dat het allemaal wat strakker werd.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:14

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:14

Dankje

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:05

@J508: Ik ben op de weegschaal slechts 2 kilo afgevallen, en na BR zelfs weer bijgekomen, en nu zit ik op ongeveer -1 kg van mijn startgewicht. Maar mijn voor-en-na-foto's, daar ben ik wel erg blij mee! Staar je dus niet blind op de weegschaal en op de cm's, maar maak gewoon na elke maand of zo foto's in je ondergoed. Heeeeel motiverend!

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:09

Bhriseis jammer dat het op de weegschaal niet echt te zien is, maar als je het zelf wel op de foto's ziet dan is het gelukkig niet voor niets

An succes morgen met level 3 ;-)

Ik heb vandaag de dvd binnen gekregen en ben net begonnen.
M'n armen en kuiten vinden het echter minder leuk.