Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:50

Hallohallo!

Heb keurig alles bijgelezen. Las dat Annash haar paardje goedgekeurd is, gefeliciteerd!

Verder veel gelezen over havermout en brinta.

En phor past d'r broek weer! Super motiverend lijkt me!

En nieuwkomers: welkom, en nu doorzetten! Gewoon door de spierpijn heen gaan!

--

Dag 18 zit er voor mij op. Ben level 2 nu wel zat ben benieuwd naar level 3! Kreeg trouwens wel bij de V-raises echt heel erg veel last van mn knie, dus ik ben halverwege de 2e set gestopt. De oefeningen daarna (plank jacks + double jump rope + abs) kon ik wel gewoon afmaken, geen pijn meer. Ben benieuwd hoe dat morgen is...

Winged

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:52

Ik ga level 3 in met deze instelling denk ik:
Afbeelding
De eerste keer in een nieuw level is toch even kijken hoe en wat :))

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:54

Top instelling!
I'm in!!
Hopelijk valt het mee met je knie, Laura!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:58

Ik heb dit topic aan mijn moeder laten zien en die wilt het gaan proberen. Heb vandaag les 1 met haar meegedaan, jeetje zeg! Voor een bijna 16-jarige heb ik echt de conditie van een oudje :') Heb mijn moeder er wel doorheen geholpen, die kreeg het bij de 2de keer opdrukken al errug zwaar (zwaar overgewicht). Ik ga af en toe ook meedoen, niet om af te vallen maar om spieren te trainen, heeft mam tenminste een trainmaatje :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 20:59

Super Mylittlelove, dat je je moeder helpt!

Dag 22 zit erop!

Op dat plaatje hierboven lijkt mijn figuur denk ik een beetje, ook een vrij lage navel. Mooi doel om naartoe te werken!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:01

Leuk zeg om dit samen met je moeder te doen, MyLittleLove!
Fijn als je haar kan steunen! Moet je alleen niet al te vaak op z'n Jillian's doen :')
Of misschien ook wel, is alleen niet zo goed voor jullie moeder/dochter relatie ;)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:02

Zo dag 1 (level 1) zit erop.
Heb het de eerste keer zonder gewichten gedaan, en dat was eigenlijk een makkie.
Het enige wat ik zwaar vond was de buikspieroefeningen, dacht dat mijn buik in de fik stond :')

Maar kwa conditie goed vol te houden, maar ik doe ook aan hardlopen dus dat scheelt denk ik!!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:07

Ik heb een granaatappel door mn bakje yoghurt gedaan, best lekker :D

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:16

Die granaatappels zag ik ook liggen bij de Turk vandaag, maar toch maar niet meegenomen (budget budget...)

Dat top 10 filmpje heb ik weer weggeklikt, vond ik teveel door OralB gesponsord :') (en ik heb al een electrische tandenborstel)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:17

-O- Ik had gister al wat last van mijn slechte knie tijdens de workout en vandaag voelde ik hem flink. Vooral tijdens de planks. -O- Daar heb ik een groot deel van overgeslagen en die oefeningen vervangen door oefeningen van level 1. Ik baal enorm, ik was juist zo blij in level 1 dat ik geen last van mijn knie had... Ik ga door hoor, dan maar met een wat aangepaste versie. Dit was dag 16.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:20

Equimotion schreef:
Die granaatappels zag ik ook liggen bij de Turk vandaag, maar toch maar niet meegenomen (budget budget...)

Dat top 10 filmpje heb ik weer weggeklikt, vond ik teveel door OralB gesponsord :') (en ik heb al een electrische tandenborstel)

Ze zijn in de aanbieding bij de AH! Net als de avocado's trouwens! Ik ben helemaal blij haha :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:22

Olina, wat balen zeg!! Rustig aan doen..!

Corien, ik wil ook minder kipfilets!! haha

Imre, balen! maar idd beetje aanpassen zodat je geen pijn hebt :j

Vandaag dag 5 gedaan! :D en ervoor les 10 gelopen van hardlopen.. Nu lekker op de bank nietsen.

heb trouwens al 3 cm van mijn armen af.. is dat normaal dat dat zo snel gaat?? :oo

Avocado's wil ik zo graag proberen.. maar ik heb geen idee wat ik ermee moet en hoe ik het lekker kan maken om het voor de eerste keer te proberen. Heeft iemand tips? Is het lekker op een wrap?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:23

Sunshine: goed hoor! Spieren die branden betekend sterker worden en ook vet verbranden, dus dat is goed :D
Winged: goede instelling! Ben ik helemaal mee eens.
Imre: balen van je knie zeg! Wel goed dat je alternatieven hebt gekozen :j

Ooh granaatappel :9 Lekker!

Ik heb lijnzaad gehaald. Ook best lekker door de yoghurt (met wat fruit) en goed voor mn stofwisseling.
(Kan de laatste tijd niet zo goed naar de wc :o )

Had vanmorgen al dag 15 al gedaan *\o/* Maar daarna direct douchen en er vandoor, dus geen tijd voor Bokt. Het ging redelijk goed (net als gister). 'Lekker' gezweet en mn schouders branden al minder.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:24

Avocado met een beetje vers gemalen peper is lekker. Op brood, op kipfilet op,brood, in salades etc.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:26

Hoe doen jullie dames dat, met ongesteldheid? Ik voel mij héél brak, en zie mezelf echt niet staan springen etc. Langs de andere kant voel ik me nog ellendiger als ik overweeg om niet te shredden. En hoewel ik niet veel at vandaag, heb ik niets van honger, waardoor ik mij als een volgevreten ballon voel.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:32

Met ongesteld zijn helpt het mij om te sporten, de boel daar beneden ontspant dan meer. Maar dat is per persoon anders denk ik.

Heb net level 3 voor de eerste keer gedaan. Wel op zijn Anita's vanwege het uitvinden hoe ik dingen moet doen. Op zijn Anita's heb ik het op mijn sloffen gedaan, dus volgende keer op zijn Nath's. Vind tot nu toe level 2 wel het zwaarst!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:34

Avocado in salades (met grapefruit en ijsbergsla bijvoorbeeld). Avocado met kipfilet op brood (sandwich) :9 Avocado met garnalen gevuld in tomaten. Er is echt zoveel mogelijk!

Ik ben momenteel ook ongesteld Bhriseis.. -O- Dan voel ik me chagrijnig en moe. Sporten helpt me heel erg om fit en vrolijk te worden. Eten doe ik nooit meer dan anders. Maar voel me wel vaak licht in het hoofd en minder sterk. Dus sporten gaan wat 'bewuster'/'voorzichtiger'. Maar zou het niet overslaan hoor :n Gewoon doen meid!, dan voel je je na de tijd beter.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:35

Bhriseis schreef:
Hoe doen jullie dames dat, met ongesteldheid? Ik voel mij héél brak, en zie mezelf echt niet staan springen etc. Langs de andere kant voel ik me nog ellendiger als ik overweeg om niet te shredden. En hoewel ik niet veel at vandaag, heb ik niets van honger, waardoor ik mij als een volgevreten ballon voel.

Ik heb ook gewoon geshred. Ik heb er echt heel erg last van, buikpijn, rugpijn, flauwvallen e.d. en daarna voel je je écht écht beter!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:36

Avocado's kun je echt zoveel mee! Gewoon even googelen, dan vind je vast wat lekkers! :D

Ik was vorige week ook ongesteld, had toen tijdens het shredden nergens last van, maar na t shredden kreeg ik ineens gigantische buikkramp en toen ging ik bijna onderuit :=

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:41

Ik heb er gelukkig bijzonder weinig last van, heb die dagen wel een 'vaag moe gevoel' maar verder functioneer ik prima :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:42

Ongesteldheid is maar stom! -O-

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:43

Ik heb dag 16 gedaan maar ben er niet blij mee. Heb al drie dagen heel erg last van mijn eten en ik sport echt niet gelijk na het eten. Ben nu net klaar en hebben om half 6 gegeten :\
Ik denk dat het door het soort eten komt... (2x Chinees (1 dag restjes) en vandaag pannekoeken.
Morgen wil ik gewoon weer groente, vlees en wat aardappelen. Toen ik dat at had ik nergens last van, begin van level 2 dus ook niet. Het moet gewoon kunnen maar ik ben nu iedere keer aan het kokhalzen, terwijl ik minder intensief aan het shredden ben. Kortom: ik ben er niet zo blij mee. :+

Maargoed, het zit erop. Nu ga ik zondigen, want mijn ouders hebben taart gehaald om te vieren dat Dylano goedgekeurd wordt voor de fokkerij. Dat maak ik misschien wel nooit meer mee, een eigen hengst goedgekeurd, dus Jillian kan even de pot op. :Y)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:44

Ik heb zojuist de eerste keer level 3 gedaan, fijner dan level 2! wel weer een aantal mega zware oefeningen hoor!

Ik voel me vandaag voor het eerst niet super lekker na het shredden zoals normaal wel het geval is -O- voel me een beetje koortsig en heb wat hoofdpijn.. zo maar eens douchen en op tijd m'n bedje in!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:45

Dat omschrijft het inderdaad wel Sabini ;(

Vooruit dan maar: ik zal level 3 doen op de makkelijke manier; mentaal moet ik me dan in elk geval beter voelen nadien. Ik ben level 2 spuugzat, en een extra dagje level 2 kan er echt niet meer bij :')

Laat het smaken Annash!

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:46

Goedzo Annash lekker van genieten die taart