Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb mijn moeder er wel doorheen geholpen, die kreeg het bij de 2de keer opdrukken al errug zwaar (zwaar overgewicht). Ik ga af en toe ook meedoen, niet om af te vallen maar om spieren te trainen, heeft mam tenminste een trainmaatje
(en ik heb al een electrische tandenborstel)
Ik had gister al wat last van mijn slechte knie tijdens de workout en vandaag voelde ik hem flink. Vooral tijdens de planks.
Daar heb ik een groot deel van overgeslagen en die oefeningen vervangen door oefeningen van level 1. Ik baal enorm, ik was juist zo blij in level 1 dat ik geen last van mijn knie had... Ik ga door hoor, dan maar met een wat aangepaste versie. Dit was dag 16. Equimotion schreef:Die granaatappels zag ik ook liggen bij de Turk vandaag, maar toch maar niet meegenomen (budget budget...)
Dat top 10 filmpje heb ik weer weggeklikt, vond ik teveel door OralB gesponsord(en ik heb al een electrische tandenborstel)
en ervoor les 10 gelopen van hardlopen.. Nu lekker op de bank nietsen.

Lekker!
)
Maar daarna direct douchen en er vandoor, dus geen tijd voor Bokt. Het ging redelijk goed (net als gister). 'Lekker' gezweet en mn schouders branden al minder.
Avocado met garnalen gevuld in tomaten. Er is echt zoveel mogelijk!
Dan voel ik me chagrijnig en moe. Sporten helpt me heel erg om fit en vrolijk te worden. Eten doe ik nooit meer dan anders. Maar voel me wel vaak licht in het hoofd en minder sterk. Dus sporten gaan wat 'bewuster'/'voorzichtiger'. Maar zou het niet overslaan hoor
Gewoon doen meid!, dan voel je je na de tijd beter. Bhriseis schreef:Hoe doen jullie dames dat, met ongesteldheid? Ik voel mij héél brak, en zie mezelf echt niet staan springen etc. Langs de andere kant voel ik me nog ellendiger als ik overweeg om niet te shredden. En hoewel ik niet veel at vandaag, heb ik niets van honger, waardoor ik mij als een volgevreten ballon voel.

voel me een beetje koortsig en heb wat hoofdpijn.. zo maar eens douchen en op tijd m'n bedje in!