Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een weekendje mennen heeft me deugd gedaan, ook al zag ik er een beetje tegen op. Ik heb mijn gedachten kunnen verzetten en eindelijk een beetje kunnen ontstressen.
engeltje van een vriendin te danken. Ik was bij een lieve knoeier in therapie tegen ptss, zakte steeds verder weg - en zij douwde de oratie van prof Schreuder onder mijn neus: "Jij hebt hier verstand van - wat staat hier nou?"
Wel rottig dat ik hierdoor dit soort onderzoeken wat vaker zal hebben, maar liever dat, dan dat er echt eens iets tussen zit.
Riverrr schreef:Maar hoe weet ik of de depressie (zoals ik het vind dan haha) van de ptss komt of van iets anders?
Ik pieker namelijk niet over de gebeurtenissen van vroeger.
Als ik nachtmerries heb (die heb ik wel vaak) dan heeft het ook niks te maken met de trauma's.
Hoe weet ik het verschil? Ik dacht door bovenstaande argumenten dat het dan waarschijnlijk niet van de ptss komt. Als ik die al heb. (heb het labeltje maar ik trek het in twijfel hierdoor)
hahaha!
Dat is toch weer een zorg minder!
He meis toch, wat vervelend. Denk je wel om jezelf? Met weer beginnen met werk..
. Heb echt een beetje spijt dat ik met AD ben begonnen... Hoop zo dat het nog gaat werken. Overigens was vandaag dag 4 op 10mg, daarvoor 8 dagen op 5mg gezeten.
!!!! 

! Haha geweldig hoeft het natuurlijk ook niet te zijn, maar hoe meer je oefent, hoe beter je wordt. Als je straks goed bent moet je maar eens wat van je werk showen.
Gruis schreef:Ik heb overigens ook het B complex gekocht, Janneke. Maar toch heb ik nog schrik om het in te nemen: 1 tablet bevat 200% ADH en dat vind ik wel veel. Stel dat ik het zou nemen, hoe snel zou ik dan verschil merken?
Citaat:Sla aan!!!!
of
of