Oh en ik word ik maart 19

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Ik moet nu meteen denken aan een blog die laatst geplaatst die artiest behandeld ook het onderwerp vingertattoo's zou je misschien eens moeten lezen.
Courses schreef:Ik ben 't wel heel erg eens met die AngryInk link to be honest
Veel mensen nemen die tattoo's vanwege de hype op Social Media etc
LuffB schreef:Eens met courses.
Vind het nog anders als je er nog een eigen tekst bij zet (zoals Yamine net zei m.b.t. de ankers), maar alleen het teken vind ik soms wat tegenvallen. Zo had je een tijd geleden ook de sterrenhype. Overal en iedereen leek er wel een of meer te hebben.
(nog even terugkomend op mijn vraag, wat raden jullie aan als je zo ongeveer een idee hebt wat je wilt, maar nog niet echt iets waarvan je zegt; wauw, die wordt het. Naar de artist voor een ontwerp of eerst rondzoeken totdat je echt weet wat je wel en niet wilt?)
Joolien schreef:LuffB schreef:Eens met courses.
Vind het nog anders als je er nog een eigen tekst bij zet (zoals Yamine net zei m.b.t. de ankers), maar alleen het teken vind ik soms wat tegenvallen. Zo had je een tijd geleden ook de sterrenhype. Overal en iedereen leek er wel een of meer te hebben.
(nog even terugkomend op mijn vraag, wat raden jullie aan als je zo ongeveer een idee hebt wat je wilt, maar nog niet echt iets waarvan je zegt; wauw, die wordt het. Naar de artist voor een ontwerp of eerst rondzoeken totdat je echt weet wat je wel en niet wilt?)
Je kunt idd kijken naar een artiest waarvan de stijl je aanspreekt en dan vragen of hij een ontwerp voor je wilt maken. Misschien met uitleg kan hij uitbeelden wat je wilt. Dan is de tatoeage ook meer van jou
LuffB schreef:Joolien schreef:
Je kunt idd kijken naar een artiest waarvan de stijl je aanspreekt en dan vragen of hij een ontwerp voor je wilt maken. Misschien met uitleg kan hij uitbeelden wat je wilt. Dan is de tatoeage ook meer van jou
Hihi, ik ben echt nog een tattoo leek hoor. Heb je ergens een verzamelsite van artiesten zodat je ze kan bekijken of moet je dan van elke artiest zijn eigen site kijken. En hoe herken je of ze ook werkelijk goed zijn in hun werk?
xDaantjxx schreef:Haha ga ook nu niet doen hoor.
Eerste wordt cherry blossom met vlinders er aan vast...
Wel super pijnlijk
Zag vandaag mensen in die shop die dus voor een tattoo kwamen. Nouja 1 ervan. Was nog jongen bij en een ander meisje. Geen ouders niks. Kind zag er ouder uit dan ze is. Ze is ong 16. Lijkt mijn zo'n geval van: ik mag het niet vn papa en mama dan doe ik het zelf lekker wel.
Ik veroordeel niks, maar ken aardig wat mensen die zo zijn en ze straalde ook gewoon zo iets uit. Standaard ontwerp etc.
xDaantjxx schreef:xDaantjxx schreef:Haha ga ook nu niet doen hoor.
Eerste wordt cherry blossom met vlinders er aan vast...
Wel super pijnlijk
Zag vandaag mensen in die shop die dus voor een tattoo kwamen. Nouja 1 ervan. Was nog jongen bij en een ander meisje. Geen ouders niks. Kind zag er ouder uit dan ze is. Ze is ong 16. Lijkt mijn zo'n geval van: ik mag het niet vn papa en mama dan doe ik het zelf lekker wel.
Ik veroordeel niks, maar ken aardig wat mensen die zo zijn en ze straalde ook gewoon zo iets uit. Standaard ontwerp etc.
Aangezien post niet wordt verwijderd en we nu met 2 man erop zitten heeft de eigenaresse van de shop mij een pb gestuurd om dit bericht te quoten en dus te zeggen dat meiske 19 is.
Dus niks dat shop verkeerd bezig is.
Kun je zien wat vooroordelen kunnen doen.
Chaos schreef:xDaantjxx schreef:
Aangezien post niet wordt verwijderd en we nu met 2 man erop zitten heeft de eigenaresse van de shop mij een pb gestuurd om dit bericht te quoten en dus te zeggen dat meiske 19 is.
Dus niks dat shop verkeerd bezig is.
Kun je zien wat vooroordelen kunnen doen.
Huh??
Ik snap het niet. Het is toch jouw post, dus hoezo vooroordelen? Het is toch jouw vooroordeel?
Citaat:Geen ouders niks. Kind zag er ouder uit dan ze is. Ze is ong 16. Lijkt mijn zo'n geval van: ik mag het niet vn papa en mama dan doe ik het zelf lekker wel.
LuffB schreef:heeft iemand ervaring met magic tattoo/ dick de wit in utrecht?
of skinart, ook in utrecht?