Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Ooooh zo. Hmm, dan toch maar rood denkikBen niet zo van het elke week bijwerken, haha.
Bizzybijtje schreef:IMANDRA schreef:Ooooh zo. Hmm, dan toch maar rood denkikBen niet zo van het elke week bijwerken, haha.
Permanent rood vervaagt ook ontzettend snel hoor.
Je kunt het beste een permanente onderlaag doen en dan bijhouden met semipermanent.
Zo blijft het mooi en help je je haar niet naar de ****Semipermanent kan namelijk altijd, onbeperkt, zonder schade toe te brengen aan je haar. Permanent daarentegen
Ghostattack schreef:Ik moet nodig weer eens naar de kapper en ik wil eens wat anders. Wat denken jullie?
Meest recente foto van april:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 4727_n.jpg
Ik ben van origine blond, maar ik wil het graag zwart houden. Dip dye ga ik binnenkort weer bijwerken, deze wordt blauw.
Zelf dacht ik misschien een rechte pony? Geen idee of mij dat staat. Mijn schuine pony komt inmiddels tot over mn ogen
Liefst wil ik iets wat ik makkelijk los kan dragen zonder dat je anderhalf staat te ruziën met je pony
Noliita schreef:Hoi!
Ik ga morgen weer eens naar de kapper toe, puntjes eraf.. maar ik zit te twijfelen of mij een rechte pony zou staan! Lijkt me wel leuk denk ik.Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
Noliita schreef:Hoi!
Ik ga morgen weer eens naar de kapper toe, puntjes eraf.. maar ik zit te twijfelen of mij een rechte pony zou staan! Lijkt me wel leuk denk ik.Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
Eowyn3003 schreef:Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar ik kijk hier altijd even als ik bijna naar de kapper ga en het is weer bijna zover... Nu zag ik jouw foto Frummels, en wauw ik vind het echt super! Ik ben een beetje jaloers op je mooie haaren ik vroeg mij af of het mij ook zou staan?
Ik zie er wel erg jong uit vind ik, dus misschien maakt een rechte froe me nog jonger?
Dit ben ik:
[ Afbeelding ]
Jullie hulp zou heel welkom zijn!