Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kytha schreef:Hier gaat het ook weer voor geen meter. Ik heb allerlei vage klachten, en begrijp er zelf soms niks meer van..daarnaast word ik er gewoon helemaal gek van, en kan/durf zowat nergens meer heen..
dokter heb ik ook al tig keer gezien, maar die weet het ook niet meer
Kytha schreef:hier hetzelfde, k heb dan ook veel meer last..
maar ben ook heel onregelmatig ongesteld, dus het is ook altijd weer heel verschillende. de ene keer ben ik heel zwaar ongesteld, de maand erop maar heel lichtjes, en dan opeens weer 2x in de maand (dwars door de pil heenook fijn... niet dus) k weet ook niet of mijn onregelmatige menstruatie komt door m'n spastische darm, of andersom
Cyntje schreef:Kytha schreef:hier hetzelfde, k heb dan ook veel meer last..
maar ben ook heel onregelmatig ongesteld, dus het is ook altijd weer heel verschillende. de ene keer ben ik heel zwaar ongesteld, de maand erop maar heel lichtjes, en dan opeens weer 2x in de maand (dwars door de pil heenook fijn... niet dus) k weet ook niet of mijn onregelmatige menstruatie komt door m'n spastische darm, of andersom
Bij mij had mijn slechte menstruatie met overgewicht te maken. Maar dat kan natuurlijk allerlei redenen hebben
Cyntje schreef:@Kytha: ondergewicht is ook enorm slecht voor je menstruatie, evenals overgewicht
_SyLLiE_ schreef:Ben benieuwd hoe het gegaan is Melissa?!
Kytha schreef:Cyntje schreef:@Kytha: ondergewicht is ook enorm slecht voor je menstruatie, evenals overgewicht
ja dat is waaralleen duurt het zo lang voor het weer normaal is.. en dat in combi met m'n darmen.. voel me zo in de steek gelaten door m'n lichaam en word er zo depri van dat ik niet gewoon gezond kan zijn
![]()
succes, M_EL_ISSA!
M_EL_ISSA schreef:Nou, ik ben weer terug hoor..
Ja ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, aan de ene kant vond ik het meevallen, aan de andere kant totaal niet![]()
Ze hebben inwendige foto's gemaakt, en ze konden zo snel niks vinden, of vonden niet echt iets wat nou verkeerd was.
Ze gaan de foto's dus 'uitvoerig' bekijken en krijg dan de uitslag te horen van de dokter..
Jibbel: Ik heb net ook inwendig dikke darm onderzoek/foto gehad..
M_EL_ISSA schreef:Mijn moeder was met een vriendin gaan praten, zij heeft het vroeger ook gehad, maar het scheen dat het gewoon allergische reactie was, heeft hier iemand ervaringen mee? Of dit echt zo is?