Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:39

Fairytail schreef:
Allemaal zo herkenbaar wat iedereen zegt. Heb zelf ook een grote cub en smalle omvang die volgens de Nederlandse verkopers niet bestaat Nagelbijten / Gniffelen

Daarom voor alle dames twee echt betrouwbare sites:
http://www.bravissimo.com
http://www.brastop.com

Heb je geld en tijd ga dan echt eens naar een winkel van bravissimo hier meten ze voor jou je maat en het beste model aan. Het was een waar wonder om daar te zijn Haha!

Mag ik vragen hoe dat zit met die site's, want ze zijn engels. Hoe zit dat dan met de maten enzo?

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:21

miss_lizje schreef:
Ik zelf heb 70D wat dan eigelijk 65 had moeten zijn. Ze moeten altijd ingekort worden. Marejo zijn wel heel fijn maar ook wel erg prijzig.

Dit heb ik dus ook Scheve mond
Bij mij is niet het probleem dat mijn borsten zo groot zijn of opvallen ofzo, maar dat ik geen bh kan vinden die qua cupmaat én omtrekwijdte goed zit, echt uitermate irritant.
Nu neemt mijn ma al mijn bh's gewoon in.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:36

ook ik heb het probleem. Ik kon geen goede bhs vinden. Als de cupmaat goed zat dan was de omtrek te los en als de omtrek goed was dan was de cupmaat te klein. ik dacht dat ik de verkeerde maat ofzo had en toen ik mijn maat liet opmeten zei die verkoopster ook dat het bijna niet voorkwam dat iemand zo'n smalle omvang had en zo'n grote cupmaat......Maar die sites zijn wel een goede tip!

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:36

Voor mijn 70E kan ik goed slagen bij de Livera (After Eden So Sexy collectie)
Voor bikini's ben ik een hele tijd geleden een keer geslaagd, ook bij de livera, en dat was geloof ik Esprit (maar dat kan ik mis hebben)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:44

whoopylover schreef:
Voor mijn 70E kan ik goed slagen bij de Livera (After Eden So Sexy collectie)
Voor bikini's ben ik een hele tijd geleden een keer geslaagd, ook bij de livera, en dat was geloof ik Esprit (maar dat kan ik mis hebben)

After Eden draag ik ook van Liveea, ik heb dan 75D cup.
Wat ik een nadeel vind van deze merk is dat 2 weken nadat ik de bh had gekocht en gedragen was de omvang al erg uitgerekt. Nu worden mijn borsten maar deels ondersteunt en glijden de bandjes snel van mijn schouders, terwijl ik het zo strak mogelijk vastmaak. Dit had ik vanaf 2 weken na aankoop.
Hebben jullie het ook dat als je 's ochtends de bandjes op een bepaalde lengte doet, dat dat 's avonds te ruim zit? Terwijl de bandjes op dezelfde hoogte zitten als 's morgens?

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:38

Herkenbaar probleem...
Ik ben 1m65, 57 kg en ook bhmaat 70 E. Ik koop meestal bh's van Chantelle. Deze zitten erg fijn en gaan redelijk lang mee! Ja
Bikini's... tja das dan weer een ander paar mouwen! Een bikinitop met een beugel erin, daar moet ik al niet achter zoeken want die vind ik toch niet. Dus koop ik meestal van die 'driehoekige' bikinitops in maat 42 en het broekje in maat 38. Laatst heb ik enkele hele leuke bikini's van Esprit gekocht Lachen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:02

voor mensen met 70E

bij de livera heb je bh's van het merk after eden. super fijne bh's. zitten heerlijk. ik heb er laatst een paar gekocht toen er uitverkoop was bij de livera. kwam toen op 16 euro per stuk.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:03

Ik was voor die bh's 55,- per stuk kwijt, zitten wel fijn, maar vind de omgang niet sterk....

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:04

oh, 3 haakjes. vond het een super brede band. helaas is een verkleurd door een verkeerde was. maar vind ze erg prettig!

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:08

Ik heb zelf 80D. Maar vind dat in die maat best leuke bh's te koop zijn! Slaag best vaak bij de Hema Haha!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:08

is idd 3 haakjes, maar de band van de omvang rekt te snel uit...

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:10

daar heb ik geen last van. zet al mijn bh's wel gelijk op het laatste gaatje

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:44

Even uitleg over de engelse maat.
Links NL omtrek Rechts Eng omtrek
60-28
65-30
70-32
75-34
80-36
85-38

Verder staan er op de website van Bravissimo duidelijke tekeningen hoe je moet meten voor bijvoorbeeld de maat van een leuk shirtje.

Heb zelf Panache wat nu ook in Nederlandse winkels komt
Heb laatst een Lepel besteld maar die is net te klein (en dus te koop Knipoog)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:52

_Lott schreef:

Ik heb geleerd om de bh op de grootste gaatje te doen, omdat je het na een tijdje een gaatje strakker kan maken.
Weet niet of je dat ook bedoelt?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 00:00

Dan moet je wel de goede omvang hebben dan kan dat. Helaas is dat in Nederland meestal niet mogelijk aangezien ze je vaak een omvang te groot willen verkopen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 12:35

C_arola schreef:
_Lott schreef:

Ik heb geleerd om de bh op de grootste gaatje te doen, omdat je het na een tijdje een gaatje strakker kan maken.
Weet niet of je dat ook bedoelt?

Dat deed ik vroeger ook altijd. Maar als je ze dan wat meer hebt gedragen heb je geen kortere meer om hem op te doen. Daarom zet ik 'm tegenwoordig altijd op het eerste gaatje, dan kan ik ook langer met de bh doen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:47

Ik zit op E-F alweer, dus volgend jaar hopelijk opnieuw een borstreductie. Maar heeft iemand tips voor het snijden in je schouders. Heb alle merken al bijna gehad, het gewicht is gewoon te groot Tong uitsteken

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:29

Daar zijn toch speciale kussentjes voor? Ze lijken een beetje op losse schoudervulling maar dan voor onder het bandje. Ik weet niet waar je ze kan halen. Misschien eens bij een goede lingeriezaak vragen?

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:40

ik heb dit probleem ook... werd vroeger altijd heel erg mee gepest... maar nu gelukkig niet meer maar het idd irritant als altijd iedereen naar je staat te gluren. ik heb ook vaak dat je het gaat verstoppen enz..

ik ben 1.64 62 kilo. gewoon normaal postuur.
met cup maat 75d. ik kan nooit leuke bh vinden.
als ik een leuke heb past het broekje er niet bij..
me moeder was paar maand terug mee.. en we gingen samen kijken naar een goede bh (ja heb haar echt nodig dan) hadden we 1 gevonden en pakte we er een ander broekje bij. want er zat een onderbroek van maat xl. nou die zakt mij af Vork dus kleiner broekje bij gepakt. zei die vekoper ja hallo dat kan niet!!! dat broekje hoort er bij :S
die vrouw was behoorlijk dik die dat zei en toen zei me moeder weer met haar grote mond pff Bloos ... ik geef jou toch ook niet een bh met s string er bij of wel? haha en toen zijn we er maar uit gelopen Vork

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 13:47

Haha jeetje! Maar dat is ook erg vervelend! Kunnen wij er wat aan doen? Nee!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:24

Ik werd er ook altijd om gepest. Over het snijden in je schouders,probeer eens een smallere omvang of ander merk de steun moet NOOIT vanuit de schouderbanden komen. Als ik mijn schouderbanden helemaal los doe glijden ze van mijn schouders maar zit alles nog perfect (Panache dus Knipoog)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 16:49

Mijn tante heeft sinds een poosje een lingeriezaak (niet Livera etc., maar Marie Jo merken etc voor grote maten ook) en ze zoeken iemand die hun kan helpen op bepaalde dagen, dus ik mag het waarschijnlijk doen! Lijkt me erg leuk Lovers

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:14

Meld zich nog iemand Clown
bh's vinden lukt tegenwoordig wel redelijk (70/75E), maar bikini's is echt een ramp. Broekje heb ik maatje 36 nodig, en topje past met 42/44 als ik geluk heb en niet alleen de omvang groter wordt..
Ben de laatste keer inderdaad bij livera geslaagd en toevallig bij de hunkemöller. Het probleem is dat ik gewoon niet genoeg geld om bh's van duurdere merken te kopen zoals chantelle ofzo. Esprit past gelukkig ook wel in 75E, was echt verbaasd dat het paste Lachen
@sence: lijkt me leuk! Heb je ook eerste keus als er nieuwe bh's binnenkomen en niet meer het probleem dat jou maat uitverkocht is Clown

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:35

Ik ben 16 jaar (bijna 17), 1.68 en heb cup C. Vind het eigenlijk best wel groot. Scheve mond

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:39

naar mij zitten ze ook altijd te kijken..maar dan niet om te grote maar te kleine borsten.. Knipoog zullen we ruilen?