, maar goed, dat ben ik.Waarom zou je de mirena niet willen dan, dat begrijp ik niet zo goed. De mirena is een hormoonspiraaltje maar geeft maar heel weinig hormonen af, omdat ze toch al op de plaats van bestemming zijn (de baarmoeder). De mirena kan 5 jaar blijven zitten. EN je kan gewoon zeggen dat na het plaatsen het 3 maanden duurt eer hij echt veilig is, ivm dat je lichaam er aan moet wennen. In werkelijkheid is hij direct veilig, maar dat hoeft je vent niet te weten toch.
Maar misschien toch handig om eens met hem hierover te praten. Ik neem aan dat hij ook nog geen papa wil worden.

precies wat ik dacht
Ik ben nu zo'n half jaar aan de minerva pil, nooit geen problemen mee gehad tot nu toe.... Ik word altijd vrij laat pas ongesteld, zo'n 5 dagen na de laatste pil. Nu slikte ik mijn laatste pil op dinsdag mijn laatste pil, werd zondag pas weer ongesteld en dus woensdag weer slikken... Nu zijn we bijna 2 weken verder met de pil slikken en ik blijf gewoon lichte bloeding hebben....
Iemand hier ervaringen mee?

En dat de kans dat ik zwanger wordt is dan veel groter, maar ja idd, the heat of the moment, tis zoveel fijner zonder.. etc. Maar jullie hebben gelijk. Daarom wil ik dus weer iets van een pil slikken oid.

Had ik dit toch eerder geweten........................