Wratten..ieuw!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

OneDesire

Re: Wratten..ieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 10:45

lynne8 schreef:
Ik heb er een paar op mijn voeten, maar die groeien naar binnen ipv naar buiten Verdrietig
Stippen, en eruit halen werkt niet. Ik moet er nu eeltpleisters op doen, en elke 3 dagen met een eeltmesje snijden.. ik hoop dat het werkt!!

Toevallig enig idee of die wratten ook wel mozaiekwratten genoemd worden? Ik heb nl. op mijn rechtervoet 2 grote plekken (ong. ter grootte van een 2 euro munt) met allemaal van die naar binnen gegroeide wratjes tegen elkaar aan liggen. Er is geen verdikking op de huid te zien, maar je ziet een soort wolkachtige (zo noem ik het maar even) structuur in mijn voet. Ik heb er veel last van, omdat het dan weer jeukt, dan weer brandt, en dan weer steekt. Verder heb ik een stuk of 10 "gewone" wratten op mijn rechtervoet, en heb ik er 3, waarvan 1 op mijn teen aan mijn linkervoet. Niks helpt. Aanstippen werkt niet, bevriezen (bij de dermatoloog) werden ze alleen maar groter van. Ik heb ook nog één of ander zalfje van de dermatoloog gehad, en dat hielp ook niet. Snijden of laseren wilde hij niet aan beginnen, want volgens hem werd het dan alleen maar erger. Het zou vanzelf weg moeten gaan. Nou, ik heb het nu al meer dan 20 jaar, en het wordt alleen maar erger. Dus lijkt me stug dat het nog vanzelf weg gaat. Ik heb nu al weer een paar maanden een verwijsbrief liggen voor weer naar de dermatoloog (dit keer een andere). De andere was al weer een paar jaar geleden. Maar ik ben nog moed aan het verzamelen. 1 ding is zeker: ik haat mijn wratten!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:31

OneDesire dat heb ik ook op mn voet gehad! Maar dan zo'n 6 jaar ofzo. Het is bij mij weggegaan na een homeopathisch middel volgens mij. Dat was voor de huid (ik heb eczeem) maar daarmee gingen de wratten ook weg Clown De "gewone" wratten hield ik wel gewoon...

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:11

nou volgens mij werken de wrattenpleisters Ja
ze hebben net als likdoornpleisters een stofje in zich die de huid losmaakt Lachen

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:17

lieniminnie schreef:
nou volgens mij werken de wrattenpleisters Ja
ze hebben net als likdoornpleisters een stofje in zich die de huid losmaakt Lachen

gebruik je gewoon de wrattenpleisters die je bij de drogist kan kopen?

Mijn wratten zijn ook weer iets minder Haha!
Even een tijdje niks aan gedaan en gister liet er een heel stuk vel enzo los:p

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:23

ieeh hahaha ja dat ik ook, ik heb ze van de kruidvat Haha!

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:30

lieniminnie schreef:

ik deed geen pleisters Bloos ik deed even de appelstroop maar had het idee dat het niet werkte.
nu weer aan formule W Haha!
had er eigenlijk voor me vakantie eindelijk eens vanaf te zijn ,maar dat gaat weer niet lukken Clown

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:53

OneDesire schreef:
lynne8 schreef:
Ik heb er een paar op mijn voeten, maar die groeien naar binnen ipv naar buiten Verdrietig
Stippen, en eruit halen werkt niet. Ik moet er nu eeltpleisters op doen, en elke 3 dagen met een eeltmesje snijden.. ik hoop dat het werkt!!

Toevallig enig idee of die wratten ook wel mozaiekwratten genoemd worden? Ik heb nl. op mijn rechtervoet 2 grote plekken (ong. ter grootte van een 2 euro munt) met allemaal van die naar binnen gegroeide wratjes tegen elkaar aan liggen. Er is geen verdikking op de huid te zien, maar je ziet een soort wolkachtige (zo noem ik het maar even) structuur in mijn voet. Ik heb er veel last van, omdat het dan weer jeukt, dan weer brandt, en dan weer steekt. Verder heb ik een stuk of 10 "gewone" wratten op mijn rechtervoet, en heb ik er 3, waarvan 1 op mijn teen aan mijn linkervoet. Niks helpt. Aanstippen werkt niet, bevriezen (bij de dermatoloog) werden ze alleen maar groter van. Ik heb ook nog één of ander zalfje van de dermatoloog gehad, en dat hielp ook niet. Snijden of laseren wilde hij niet aan beginnen, want volgens hem werd het dan alleen maar erger. Het zou vanzelf weg moeten gaan. Nou, ik heb het nu al meer dan 20 jaar, en het wordt alleen maar erger. Dus lijkt me stug dat het nog vanzelf weg gaat. Ik heb nu al weer een paar maanden een verwijsbrief liggen voor weer naar de dermatoloog (dit keer een andere). De andere was al weer een paar jaar geleden. Maar ik ben nog moed aan het verzamelen. 1 ding is zeker: ik haat mijn wratten!

shake hands, helaas....

Ik zou een moord doen voor "schone" voeten.....

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:35

Mijn ''behandeling'' van de dokter heeft tot nu toe al erg goed geholpen.. Nog niet volledig weg, maar kan evt. over een week worden herhaald.. Haha!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 23:05

MissyPalonie schreef:
lieniminnie schreef:

ik deed geen pleisters Bloos ik deed even de appelstroop maar had het idee dat het niet werkte.
had er eigenlijk voor me vakantie eindelijk eens vanaf te zijn ,maar dat gaat weer niet lukken Clown

Ja ik heb ook telkens een soort van deadline: dan wil ik er vanaf zijn! Ben nu alleen al dik 3 jaar bezig dus gaat toch niet zoals ik had gepland Clown Ik ga ook eens kijken voor die wratpleisters van de Kruidvat.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 00:06

ik heb een hele tijd niets meer gezegt in dit topic (lang leven @home) maar ik ben ook met de appelstroop aan de slag gegaan maar helaas 1,5 week voor niets....hij is wel een zeer klein beetje platter geworden maar heb het id dat dit meer doro de pleister komt haha
op naar de volgende oplossing dan maar.... wie bied?? Tong uitsteken

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 00:16

ik ben benieuwd naar wartner, voor t geval de pleisters toch neit werken, staat daar meer over hier? Tong uitsteken Bloos

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:09

ik ben benieuwd naar wartner, voor t geval de pleisters toch neit werken, staat daar meer over hier? Tong uitsteken Bloos
[/quote]

wartner doet niks Verdrietig ja als je wrat er net zit misschien en heel soms ook als het een makkelijke wrat is maar bij mij heeft het steeds niet geholpen en werkt formule W tog echt beter Haha!

ik heb een hele tijd niets meer gezegt in dit topic (lang leven @home) maar ik ben ook met de appelstroop aan de slag gegaan maar helaas 1,5 week voor niets....hij is wel een zeer klein beetje platter geworden maar heb het id dat dit meer doro de pleister komt haha
op naar de volgende oplossing dan maar.... wie bied?? Tong uitsteken
[/quote]

Formule W? Haha!

appelstroop werkte bij mij ook niet Verdrietig

MissyPalonie schreef:

had er eigenlijk voor me vakantie eindelijk eens vanaf te zijn ,maar dat gaat weer niet lukken Clown[/quote]

Ja ik heb ook telkens een soort van deadline: dan wil ik er vanaf zijn! Ben nu alleen al dik 3 jaar bezig dus gaat toch niet zoals ik had gepland Clown Ik ga ook eens kijken voor die wratpleisters van de Kruidvat.[/quote]

van de kruidvat zijn ze vast goedkoper dan bij de DA een echt "merkproduct" .
Die deadline ga ik ook niet meer halen Verdrietig

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:23

Ik heb mijn deadline ook al niet gehaald.. Huilen

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:24

monica08 schreef:
Ik heb mijn deadline ook al niet gehaald.. Huilen

Ach gut

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:16

Volgende week weer naar de dokter, en dan maybe tóch wegsnijden.. hmm...

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:18

monica08 schreef:
Volgende week weer naar de dokter, en dan maybe tóch wegsnijden.. hmm...

nou dan blijf ik er wel gewoon mee lopen Bloos lijkt me zo pijnlijk wegsnijden Ach gut

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:19

Loop er al zo'n 4/5 jaar mee, dus naja we zien wel.. wil der ook wel vanaf Vork

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:20

Ik heb even een vraag, wat is formule W precies? Tong uitsteken

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:10

_Evelien schreef:

Formule W is een flesje met vloeistof en dat moet je elke dag op je wrat smeren. totdat je wrat weg is Haha!
is te halen bij de drogist.

monica08 schreef:
Loop er al zo'n 4/5 jaar mee, dus naja we zien wel.. wil der ook wel vanaf Vork

Hmm....das een punt voor jou Tong uitsteken ik wil dr ook wel eindelijk eens af...mja...ben een schijterd Bloos

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:11

Ik ben ook als de dood ervoor, maarja het doet gewoon pijn bij mij als ik loop en als ik mijn vinger beweeg dus liever niet..

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:20

MissyPalonie schreef:
_Evelien schreef:

Formule W is een flesje met vloeistof en dat moet je elke dag op je wrat smeren. totdat je wrat weg is Haha!
is te halen bij de drogist.

Doet dat zeer? Minder zeer dan aanstippen Tong uitsteken ?

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:21

Je voelt niks van formule W hoor..

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:27

Oke. Haha! Dan ga ik dat proberen. Lachen

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:29

Kan hooguit wat gaan prikken, maar lang niet zo zeer als aanstippen..
En oja, wel door blijven zetten want anders heeft het geen resultaat

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:30

wratten schijn je blijkbaar alleen maar te krijgen dmv 'n lage weerstand.. heb er zelf ene onder me voet gehad (heel veel mee lopen klooien, aanstippen bij de ha zelf wat gedaan ook oa formule W (helpt voor geen meter) en draan zitten pulken Bloos natuurlijk ni slim maar hielp 'n klein beetje ) nou goed gegeven moment was ik 't zo zat dat ik 'n afspraak heb gemaakt bij de Ha om 'm weg te laten snijden heb 'm tot 2x toe (!) Bloos! weg moeten laten Lepelen (1e keer heb ik iets van 3/4 weken op krukken gelopen ja kon dr nie op lopen gaf zo'n lekker eng gevoel. 2e keer heb ik net weekje of 2/3 op krukken gelopen wel weer zelfde gevoel maar was sneller genezen omdat ie oppervlakkiger zag) en heb er kort daarna nog op me hand ene weg laten halen, ook zelfde geklooi als bij me voet, maar was k met 1 week vanaf Haha!