lynne8 schreef:Ik heb er een paar op mijn voeten, maar die groeien naar binnen ipv naar buiten![]()
Stippen, en eruit halen werkt niet. Ik moet er nu eeltpleisters op doen, en elke 3 dagen met een eeltmesje snijden.. ik hoop dat het werkt!!
Toevallig enig idee of die wratten ook wel mozaiekwratten genoemd worden? Ik heb nl. op mijn rechtervoet 2 grote plekken (ong. ter grootte van een 2 euro munt) met allemaal van die naar binnen gegroeide wratjes tegen elkaar aan liggen. Er is geen verdikking op de huid te zien, maar je ziet een soort wolkachtige (zo noem ik het maar even) structuur in mijn voet. Ik heb er veel last van, omdat het dan weer jeukt, dan weer brandt, en dan weer steekt. Verder heb ik een stuk of 10 "gewone" wratten op mijn rechtervoet, en heb ik er 3, waarvan 1 op mijn teen aan mijn linkervoet. Niks helpt. Aanstippen werkt niet, bevriezen (bij de dermatoloog) werden ze alleen maar groter van. Ik heb ook nog één of ander zalfje van de dermatoloog gehad, en dat hielp ook niet. Snijden of laseren wilde hij niet aan beginnen, want volgens hem werd het dan alleen maar erger. Het zou vanzelf weg moeten gaan. Nou, ik heb het nu al meer dan 20 jaar, en het wordt alleen maar erger. Dus lijkt me stug dat het nog vanzelf weg gaat. Ik heb nu al weer een paar maanden een verwijsbrief liggen voor weer naar de dermatoloog (dit keer een andere). De andere was al weer een paar jaar geleden. Maar ik ben nog moed aan het verzamelen. 1 ding is zeker: ik haat mijn wratten!
De "gewone" wratten hield ik wel gewoon... 
ik deed even de appelstroop maar had het idee dat het niet werkte.
weg moeten laten Lepelen (1e keer heb ik iets van 3/4 weken op krukken gelopen ja kon dr nie op lopen gaf zo'n lekker eng gevoel. 2e keer heb ik net weekje of 2/3 op krukken gelopen wel weer zelfde gevoel maar was sneller genezen omdat ie oppervlakkiger zag) en heb er kort daarna nog op me hand ene weg laten halen, ook zelfde geklooi als bij me voet, maar was k met 1 week vanaf