Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_ schreef:Hey ex-lotgenoten
Ik was vroeger aaaaaltijd heel erg dun, veel te dun, altijd ziek en moe en spierwit
was vrij lang, en idd 1.76 met 50 kilo klinkt bekend!
Is uiteindelijk 1.82 geworden met 58 kilo maar ik moest 65+ wegen om echt goed gezond te zijn, met een goed afweersysteem(was echt altijd ziek)
het vervelendste was dat mijn zusje ernstige anorexia had, maar zij zag er wel het gezondste uit van ons 2(lekker kleurtje op haar gezicht, niet te dun maar ook niet te dik, en ik was spierwit en erg dun) dus je raad al dat bijna iedereen dacht dat ík degene was met anorexia.
Heb zelfs speciale shake's etc gehad om aan te komen maar het lukte steeds maar niet echt.
Ze zeiden ja als je de 20 voorbij bent kom je wel wat aan, nou niet dus maar zo rond mn 23/24 is het goedgekomen
ben nu bijna 26 en zit alweer een hele tijd rond de 67/68 kilo, heerlijk
kan op mn buik ligge zonder al te pijnlijke heupbotten, zwemmen in bikini zonder té zichtbare ribben en ook een cupmaatje meer erbij
moet nu zelfs opletten dat ik geen buikje krijg(kom op mn benen etc amper aan, echt alleen mn buik das dan wel weer jammer)
maar er is dus hoop, ik had het allang opgegeven maar na mn 23e ging het steeds beter!
Qua kleding, Little Big(LTB) Miss Sixty en Indian Rose hebben smalle maar hele lange broeken en Mexx, EDC by Esprit & tommy hilfiger hebben vaak veel truitjes etc die goed zitten, dus smal maar toch mouwen die lang genoeg zijn
sabine1985 schreef:oh ja :
weeg je nu ff en volgende week weer
je merkt het echt direct![]()
Sheran schreef:Ohja gaapje, hoe is het afgelopen met je dochtertje?
Ik hoorde ook altijd dat het er wel aan zou komen rond mijn puberteit of mijn twintigste... Nu ga ik voor de 32.