Ik had een tijdje geleden ook weer gehoord dat hoelahoepen goed is?
En wat ook schijnt te helpen is met fietsen je buikspieren aanspannen en dan recht op fietsen...
En zonder zadel paardrijden dan he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dapnik schreef:Ik snak soms ook naar suiker terwijl ik geen honger heb.
_Kruimeltje schreef:Kyrseltje schreef:Gewoon paardrijdenIk krijg al zowat blokjesbuik van elke dag paardrijden
Haha wow had ik dat ook maar
shron_silver schreef:ze zeggenook dat als je na 8 uur savonds nog eet dat dat er extra aankomt ofzoiets, weet het niet precies
Kyrseltje schreef:shron_silver schreef:ze zeggenook dat als je na 8 uur savonds nog eet dat dat er extra aankomt ofzoiets, weet het niet precies
Is ook zo, dan zijn je darmen ofzo met rust
katiavl schreef:Kyrseltje schreef:
Is ook zo, dan zijn je darmen ofzo met rust
Nee hoor, is een fabel
Fammiie_x schreef:Ik kan jammer genoeg even niet hardlopen ik mag pas weer hardlopen als ik goede harloopschoenen heb
Ik ben maandag natuurlijk wezen hardlopen onder het hardlopen had ik al last van me knieeen maar ik heb er nu nog steeds last van
Maartje1990 schreef:
Maartje1990 schreef:het is toch dat je trouwens wél een platter buikje krijg door buikspieroefeningen? want het vet gaat weg en in plaats daarvan krijg je spieren. Maar dan héb je dus wel een plat buikje... heb je die wasbordjes bij die mannen nooit gezien? plat buikje toch? persoonlijk vind ik zo'n (overduidelijk) wasbordje bij meiden/vrouwen niet mooi.
Skitter schreef:Oooh ik doe ook meeIk loop nu zo'n 3 keer per week hard en doe dan ook na de tijd redelijk veel buikspieroefeningen
Eten aanpassen ben ik ook hard meebezig alleen moet ik volgende week ongesteld worden en dan wil ik altijd onwijs veel vreeeeetenecht verschrikkelijk.. maar ja, doe je niets aan.
katiavl schreef:Skitter schreef:Oooh ik doe ook meeIk loop nu zo'n 3 keer per week hard en doe dan ook na de tijd redelijk veel buikspieroefeningen
Eten aanpassen ben ik ook hard meebezig alleen moet ik volgende week ongesteld worden en dan wil ik altijd onwijs veel vreeeeetenecht verschrikkelijk.. maar ja, doe je niets aan.
hahaha, heb ik ook waarom doen we dat eigenlijk