Arabesk schreef:hitte? heb ik wat gemist? ik woon hier nu een jaar vlak bij het strand en heb vorig jaar welgeteld 2x aan het strand gelegen, waarvan de 2e dag eigenlijk al weer te koud was
heb een paar dagen echt onwijs zwaar gehad zo warm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:hitte? heb ik wat gemist? ik woon hier nu een jaar vlak bij het strand en heb vorig jaar welgeteld 2x aan het strand gelegen, waarvan de 2e dag eigenlijk al weer te koud was
xDramaQueen schreef:ik ben een rare, ik hou niet van de zon. zon = hoofdpijn. zon = warm hebben, ik heb een hekel aan alles wat warm is, het weer, en zelfs de douche of mijn bad. en zolang ik gene goeie stevige koude winter krijg, heb ik het van de zomer alleen maar zwaarder, kan hij nog niet heel even wegblijven
xDramaQueen schreef:slechte zomer? was snik en snik heet, ik heb t andersom ik ben niet opgeladen voor de zomer door een slechte winter.
Violaaa schreef:Mwhuahha ik verbrand niet zo snel, mijn vader is egyptenaar
Maar als ik te lang in de zon zit krijg ik wel rode wangen
( Dat heb ik van mijn moeder)
Ikima schreef:sunshine, je kan beter je naam veranderen in plensbui.
Breghje schreef:Niemand durft hardop te roepen dat het gele ding wakker is en schijnt... stel je voor dat we het weer afschrikken en dat het weer weggaat.....