Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:nu niet meer zo extreem bij mij maar me tepel is bijna altijd "hard" door de piercing.
xDramaQueen schreef:ik heb eventueel een enge bloedige closeup als je wil van versgezette piercing
Vicky_88 schreef:voel je niet. bh sluit wel aan aan je piercing (tenminste, als je een passende BH hebt)
maar schuurt niet oid.
en indd met je arm erachter blijven hangen is geen pretje. ik slaap overal door heen maar daar werd ik toch echt wel ff wakker van
stephanie09 schreef:laat maar zien kan wel tegen bloed
DenK4ever schreef:xDramaQueen schreef:ik heb eventueel een enge bloedige closeup als je wil van versgezette piercing
dat durf ik wel aan!
Vicky_88 schreef:xDramaQueen schreef:nu niet meer zo extreem bij mij maar me tepel is bijna altijd "hard" door de piercing.
heb ik geen last van
Vicky_88 schreef:ik wil wel een foto maken van een mooie, die genezen is. bespaart jullie weer nachtmerries
stephanie09 schreef:ik hou van gouden piercings
DenK4ever schreef:Ik ga er even een nachtje serieus over nadenken!
stephanie09 schreef:echt waar? oh wat zonde! wat me oorbellen zijn wel allemaal goud en dacht dat als ik me navelpiercing als ik die heb niet meer verander dan een mooi gouden in te doen! of bij tongmaar gelukkig titanium goud neem ik dacht