Alexx schreef:Fantastisch!
Wat is er fantastisch, dat de kroegen failliet dreigen te gaan?

Of dat er barkrukken in een cafe staan kan je geloof ik niet helemaal volgen.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alexx schreef:Fantastisch!
Welshcobfan schreef:Maar de kroegen in andere landen gingen ook niet failliet na een rookverbod...
Chiqa schreef:Alexx schreef:Fantastisch!
Wat is er fantastisch, dat de kroegen failliet dreigen te gaan?![]()
Of dat er barkrukken in een cafe staan kan je geloof ik niet helemaal volgen.....
Chiqa schreef:Alexx schreef:Fantastisch!
Wat is er fantastisch, dat de kroegen failliet dreigen te gaan?![]()
Kweetnietje1 schreef:Al die doemverhalen van failliete kroegenAls dat elders in Europa niet is gebeurd, dan zal dat hier ook wel loslopen. Er gaan tig andere zaken failliet, daar kraait geen haan naar.
Heerlijk dat rookverbod
Kweetnietje1 schreef:Al die doemverhalen van failliete kroegen
Senja_x schreef:Kroegen gaan wel degelijk failliet Ik mag hopen en sorry voor de sector dat men tot inkeer komt. Ik vind het belachelijk dat je in je eigen zaak niet mag bepalen wat er gebeurt. De overheid bepaald het beleid en ik zie een mooie toekomst voor bouwketen en andere illegale praktijken.
Als je een rookvrije kroeg wilt of restaurant dan kan je die openen dat is individuele vrijheid en die komt met deze wet weer in het geding.
naadje24 schreef:ga je het verbieden? mensen gaan er oplossingen voor vinden...en dat zijn vaak geen fijne oplossingen
kijk maar naar illegale housefeestjes toen de hardcore scene in de jaren negentig aan banden werd gelegd...
dit ga je dus opnieuw creeeren alleen dan een soort van illegale rokerskroegen