Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:06

Ik heb twee kleuren, of iig meerdere tinten. Twee verschillende kleuren extensions, zeg maar de helft gewoon blond (een tint) en de andere helft per plukje verschillende tinten. Is dus gewoon mogelijk en ziet er wel natuurlijker uit vind ik.
Pijn doet het niet hoor! De eerste keer had ikw el wat moeite met erop liggen maar echt pijn doen, nee. Bij de 2e keer nu had ik wel last van mijn hoofd, maar dat was meer door het uithalen van de vorige en mijn eigen haar zat helemaal in de knoop dus heb met het uithalen veel pijn moeten lijden. Bloos Vandaar dat mijn hoofdhuid errug pijnlijk gevoelig was. Maar dat komt dus niet door de extensions.
Slecht voor je haar is het ook niet volgens mij. Ik vond dat mijn haar er gezonder uit kwam toen ik ze uit had gehaalt. Ja

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:13

Ik zou als ik zon dun haar had er geen extensions inzetten...dan is je haar niet zo sterk en moeten ze de plukjes aan dukke plukjes vastmaken en dan vallen ze er met een beetje pech zo uit met je eigen haar en al door het gewicht van de extension.
Ik spreek uit eigen ervaring....vandaar ik nu een weave heb ...die super bevalt.
Er word op mijn hoofd een soort vissegraat gevlochten heel dunnetjes en daar word de weave aan vast genaaid....errug mooi!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:44

Ik heb zelf ook heel dun haar, maar heb er geen problemen mee hoor!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:26

Ik heb clip in extensions, nog makkelijker Tong uitsteken
Maar heb 56 cm dus het is wel heel lang, vind het eigenlijk toch wat te lang, heb dr al een stukje afgeknipt, maar misschien dat ik het nog een stukje verder doet.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:18

Mijn haar is niet super dun.. ik wil het alleen wat voller en wat langer.. heb nooit geduld om ze te laten groeien!

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 19:24

ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik wil het ook graag laten zetten. heb een vreidnin (is al vrouw met kinderen maar goed Tong uitsteken ) die is kapster.
maar ik heb ook een klip met haar eraan, je doet je haar in een staart en dan klip je dat haar er bovenop, lijkt wel heel echt als je de goeie haarkleur hebt. je wordt er echt een barbietje van Haha!
het was ook niet duur, maar het is dan ook geen echt haar, waardoor je dus, als je van dichtbij bent, wel ziet dat het niet echt haar is, vandaar dat ik toch nog wel extensions wil.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:13

Die klem heb ik ook, is alleen blond en ik heb momenteel bruin haar Haha!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:49

LiNdA1986 schreef:
Maar heb 56 cm dus het is wel heel lang, vind het eigenlijk toch wat te lang, heb dr al een stukje afgeknipt, maar misschien dat ik het nog een stukje verder doet.

Hoeveel heb jij betaalt als ik vragen mag?

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 21:39

Vetboltsje schreef:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik wil het ook graag laten zetten. heb een vreidnin (is al vrouw met kinderen maar goed Tong uitsteken ) die is kapster.
maar ik heb ook een klip met haar eraan, je doet je haar in een staart en dan klip je dat haar er bovenop, lijkt wel heel echt als je de goeie haarkleur hebt. je wordt er echt een barbietje van Haha!
het was ook niet duur, maar het is dan ook geen echt haar, waardoor je dus, als je van dichtbij bent, wel ziet dat het niet echt haar is, vandaar dat ik toch nog wel extensions wil.

Waar heb je dat gekocht dan? Echt of nep haar maakt me geen drol uit, is toch vooral voor feestjes enzo Haha!
En daarnaast heb ik een heule makkelijke haarkleur, lichtblond Blond

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:06

Kana schreef:
LiNdA1986 schreef:

Hoeveel heb jij betaalt als ik vragen mag?

Rond de 160 euro als ik het goed heb.
www.clipinextensions.nl ik ben langsgeweest in een salon.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:45

Mijn clip in extensions waren 40 euro, 20" remy hair.

Via Ebay gekocht Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:34

Ilse schreef:
Vetboltsje schreef:

Waar heb je dat gekocht dan? Echt of nep haar maakt me geen drol uit, is toch vooral voor feestjes enzo Haha!
En daarnaast heb ik een heule makkelijke haarkleur, lichtblond Blond

Nou dat haar wat aan die clips gezet wordt is zo syntetisch als de pest. Dus dat glimt echt heel erg en dat ziet er echt niet mooi uit. (dan heb je dus echt barbiehaar Tong uitsteken )
Als je gewoon een langere staart wil dan zou ik toch echt zoeken voor zo'n clip met echt haar. Moeten er vast ook wel zijn.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:45

Die grote clips kun je zelf maken, staan filmpjes van op youtube Ja

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 11:47

Ik wil eigenlijk al heel lang extensions, alleen het probleem is dat ik zelf kroes/krullen heb en ik zou graag mijn hele haar mooi lang en stijl/met een slag willen hebben.
Maar dat zou dus betekenen dat ik met stijle extensions mijn eigen haar nog zou moeten stijlen, en dat word nooit zo stijl als de extensions?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:04

Emmaa; ik weet niet wat voor haar jij hebt? Ik heb hele rare haren Clown Steil met her en der slag, zelfs nog een paar krullen erin en vooral heel erg kroes. Als ik er met een steiltang doorheen ga, dan krijg ik het wel echt heel glad en steil, hetzelfde als de extensions.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:21

Effe stipje, kan ik het blijven volgen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:39

Nog meer!

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Ik hoef er denk ik niet bij te zetten of ik er blij mee ben... Knipoog. Tussen deze foto´s zit een week verschil.

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:07

to astrid: Je had hier toch al eerder een foto gepost? Heb je de extensions een stuk geknipt of lijkt dat alleen maar zo? Vindt het erg leuk die krullen! Staat je goed!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:10

Leoni_ schreef:
to astrid: Je had hier toch al eerder een foto gepost? Heb je de extensions een stuk geknipt of lijkt dat alleen maar zo? Vindt het erg leuk die krullen! Staat je goed!

Klopt!
Ik heb ze, sinds ze erin zitten, niet meer geknipt maar het is in lagen dus misschien hingen hier de langere lagen meer naar achteren.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:30

Quellian schreef:
Emmaa; ik weet niet wat voor haar jij hebt? Ik heb hele rare haren Clown Steil met her en der slag, zelfs nog een paar krullen erin en vooral heel erg kroes. Als ik er met een steiltang doorheen ga, dan krijg ik het wel echt heel glad en steil, hetzelfde als de extensions.

Tja ik heb eigenlijk heel veel kleine krulletjes en kroesachtig.
Maar met een stijltang krijg ik het nooit zo stijl als stijle extensions..

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:33

Quellian schreef:

Via Ebay gekocht Haha!

Is dat wel echt haar dan?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:13

GreyHorses schreef:
Quellian schreef:

Via Ebay gekocht Haha!

Is dat wel echt haar dan?

Yup, want ik hoef geen synthetisch haar, heb er ook de steiltang doorheen gehaald, echt super haar Ja

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:31

Heb je toevallig een linkje?

Ik heb namelijk toen namelijk eens donkerbruine gekocht bij www.clipinextensions.nl maar nu heb ik mijn haren geblondeerd en eigenlijk wil ik ook blonde. Ik heb alleen geen zin om er weer 200 euro aan uit te geven maar 40 is wel te doen.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:35

Grey...als het echte haren zijn waarom verf je ze dan niet?
Ben je voor een tientje klaar.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:53

Ja kan dat? Op die website staat namelijk dat het heel slecht is