Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, omdat hij idd al de reactie weet die er plaats zou gaan vinden als hij op mn been gaat liggen
, hihi....maar wel lief van hem inderdaad, hij is dan ook het beste vriendje

OlimpicDiaz schreef:Wat ik wel lastig vind is dat mijn goede been nu wat begint te zeuren, die krijgt even dubbel werk te doen ofzo en is daar niet zo mee eens...
Ik durfde het niet aan om regelmatig op die weegschaal te gaan staan, maar het hoogste wat ik gezien heb was +12 kilo. En het ging allemaal rond mijn buik zitten dus ik kon alleen nog maar mijn trainingspakken aan.
En dat voor iemand die eigenlijk nooit dik wordt of op moet letten wat er gegeten wordt......
, maar ik ben wel heel blij met de nieuwe kruisband en dat ze binnen 1u na de operatie het been gemobiliseerd hebben, zodat ik nu alweer best wat kan met het been!
fenja schreef:ik wordt in groningen het martini ziekenhuis geopereerd. Door de orthopeed dokter brouwer. Ze pakken bij mij twee pezen en die zetten ze er in als nieuwe kruisband

voelt goed om weer te zweten!:D 
. Nu las ik hier van een bokker dat zij dezelfde dag weer naar huis mocht, dus nu vraag ik me af: Wie moest er nog meer een paar dagen blijven en waarom mogen sommige mensen al na 1 dag naar huis?