Hier ben ik weer eventjes om jullie op de hoogte te houden van de verdere genezing van Kalinka. Sorry dat het even heeft geduurd maar heb het zo druk met op en af rennen naar het ziekenhuis, er zijn voor mijn meid de paardjes, hondjes, de rest vann de dierebende en natuurlijk de rest van onze famillie. Zondag avond heeft ze voor de eerste keer een terugval gehad. Ze had zo een vreselijke pijn in haar darmen, omdat die terug begonnen te werken en tegelijk doet haar hele lijf vreselijk pijn van de operatie, ze is helemaal gekneusd en bond en blauw. Ze kreeg een echte paniekaanval, zo erg dat haar hele bed daverde door het beven van haar zelf. Ze hebben er in het hospitaal een vroedvrouw bijgehaald die aan voetmassage doet en die heeft 1,5 uur haar voeten en benen gemasseerd tot ze eindelijk een beetje rustiger werd. Psychies zat ze er ook even onderdoor, maar dat is toch normaal ze heeft zich de hele tijd zo sterk gehouden dat het zich op een bepaald moment wel moest wreken. Maandag morgen om 8u smsje " mama gaat alweer veel beter nu" De hele dag was ze nog een beetje pips maar de angst was verdwenen, en toen Joyce ook nog langst kwam kon ze alweer lachen. Vanmorgen weer een smsje " ben voor het eerst op en zit in mijn stoel" dat was goed nieuws weer een overwinning, want het is erg pijnlijk op te komen en ook moeilijk met nog steeds al die buisjes en darmpjes aan haar lijf. Toen ik vanmiddag daar kwam zat ze weer in haar stoel en ze straalde zo blij was ze, ze kan nu ook naar de wc gaan, want op die bedpan dat lukte echt niet. Vanavond was ze nog steeds happy, ze krijgt veel bezoek en voelt zich met de dag beter worden. Zo dat was het weer, een dikke knuffel aan iedereen van Kalinka en tot morgen.
Liefs Gisèle