Haai Karin, jij ook hier!? . @ Gizzmo; wat een óntzettend leuk/lief labeltje! Echt erg schattig, met dat uiltje Zou je (evt via PB) willen uitleggen hoe je die op de PC hebt gemaakt? Ben nogal een digibeet haha. Ik ga het echt snel eens uitproberen, lijkt me hartstikke leuk!
Wat gaaf dit! Heb het laatst ook gedaan met vaseline in een lepel, wat gekleurde lippenbalsem/lippenstift erbij, en dan die lepel op de stijltang leggen zodat het vloeibaar werdt, en dan in een potje, maar hij is alleen erg zacht..
He ik wil eigenlijk wel van iedereen een foto zien die een poging heeft gewaagd!!
_Judith: Dit komt doordat het vaseline erg zacht is. Als je de balsem harder wilt zal er echt cacaoboter of bijenwas bij moeten
Suzanne_: Vaseline wordt niet dunner als je het niet verdund. Je kan de vaseline smelten en dan met een beetje olie mengen. Bijv. olijfolie of zonnebloem olie. Denk erom maak het niet te dun, want dan kan je het niet meer in een potje bewaren, want als het dan warm wordt door bijv. je broekzak, dan loopt het eruit
Haha mag ik even zeggen dat je een ubercoole avatar hebt, _lies_!!
Gizzmo
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-09 21:50
_lies_ schreef:
Als het in de vriezer gaat in een blikje, dat spul, maakt het dan nog uit of de deksel van het blikje erop zit of niet?
He, als je wilt kan je het ook gewoon laten afkoelen hoor. Het duurt alleen wat langer voordat je de stick kunt gebruiken
Gizzmo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-09 10:32
Even een oproepje.
Voor iedereen die graag lippenbalsems maakt. Ik ga vanaf 9 maart (dan gaat webshop weer open) een bestelling doen bij Sensory Perfection. Dit is een engelse webshop. Ze verkopen heerlijke Flavour oils. Dit zijn olien die alleen voor lippenbalsems gemaakt worden. Er zit 25 ml in een flesje en een flesje kost 2,95 in engelse ponden.
Waarom zou je meebestellen: Hier zijn een aantal goede redenen voor * Ik heb op mijn volgende bestelling 10 % korting. Doe ik een bestelling boven de € 50 dan heb ik nogmaals 10% korting. Oftewel je hebt als snel 20% korting te pakken ( dan betaal je 2,30 / € 2,- p. flesje kan wijzigen door wisselkoers) *1 flesje kost 2,95 (pond omgerekend naar euro 2,63 Op dit moment) *zit maarliefst 25 ml in. In een flesje Etherishe olie zit vaak maar 10ml en kost al snel € 6,- *Je hebt maar een paar druppeltjes nodig dus gaat heel lang mee *Het is veilig voor je lippen, wat niet altijd bij Etherische olien is. *We delen in de verzendkosten, dus hoe meer mensen hoe goedkoper. De verzendkosten vanaf mij zijn gewoon brievenbuspost *Je kunt eventueel ook kleur mee bestellen
Ik hoor het wel van de mensen die belangstelling hebben. Mail gerust als er nog vragen zijn