Heb je die wedstrijd echt gereden? ..
en hoe gaat 't inmiddels?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smit_ilse schreef:gister helaas weer een verhaal gehoord van iemand die gelukkig naar het amc is gegaan!! Hoorn had gezegd dat er geen dingen in het bloed gevonden waren maar bleek achteraf wel te zijn. Dit was achtergehouden!
Oliviaatje schreef:op welke pagina staan de fotos?
Marinke schreef:Oliviaatje schreef:op welke pagina staan de fotos?
Pagina 4
woofie schreef:dat ze in hoorn niets kunnen vinden met zowel de ct als de mri scan, betekend niet dat er niets zit.....het ligt namelijk ook aan de sterkte van de aparatuur.
Laura24 schreef:woofie schreef:dat ze in hoorn niets kunnen vinden met zowel de ct als de mri scan, betekend niet dat er niets zit.....het ligt namelijk ook aan de sterkte van de aparatuur.
Sterkte van de apparatuur?? Geen dingen beweren waar je niets vanaf weet![]()
Er zijn een aantal parameters die een CT of MRI kunnen beinvloeden (en daar heeft sterkte dus niets mee te maken) maar in Hoorn staat prima apparatuur
woofie schreef:Laura24 schreef:
Sterkte van de apparatuur?? Geen dingen beweren waar je niets vanaf weet![]()
Er zijn een aantal parameters die een CT of MRI kunnen beinvloeden (en daar heeft sterkte dus niets mee te maken) maar in Hoorn staat prima apparatuur
oke, leg mij dan eens uit waarom de mri èn scan in Weert de vlekken op de lever van mijn zusje niet zien, terwijl de aparatuur in het umc in utrecht deze wel zien??? (nb. mijn zusje is zelf ic-verpleegkundige in weert en heeft helaas kanker...zij gaat voor behandeling en controle iedere maand naar Utrecht)
het heeft wel degelijk te maken met de resolutie van de apparatuur.
Citaat:oke, leg mij dan eens uit waarom de mri èn scan in Weert de vlekken op de lever van mijn zusje niet zien, terwijl de aparatuur in het umc in utrecht deze wel zien???