Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marietje27 schreef:Het zou erg handig zijn voor diegenen die nog twijfelen welk merk ze moeten nemen, als men hier post om het over hun ervaring met de e-sigaret te hebben, het merk, ampulsterkte, prijs, waar te koop en ervaring kunt vermelden.
Natuurlijk is het ook handig om te weten hoeveel er met een normale sigaret gerookt werd, hoeveel nu en hoe lang de e-sigaret al wordt gebruikt.
Ik wil die stap ook nemen maar weet nog niet welke ik moet kiezen, want ik ben ook zo'n type die dat ding weg doet als het niet goed werkt en dat is zonde van het geld.
BeLoVeD schreef:Jugh..wat een oplichters die lui van HumanBody..
dees_daan schreef:ik zag hem gister bij de gemakshop hier liggeneven wachten op mijn loon, en dan ga ik hem halen denk ik..
Jotee schreef:Als m'n vader hier nou eens mee zou beginnen... Dan zou die mij een stuk gelukkiger maken!
ThePast03 schreef:BeLoVeD schreef:Jugh..wat een oplichters die lui van HumanBody..
Iets meer uitleg zou wel prettig zijn.
ThePast03 schreef:Jotee schreef:Als m'n vader hier nou eens mee zou beginnen... Dan zou die mij een stuk gelukkiger maken!
Laat hem dit topic lezen, het kan hem ook een hoop geld schelen
BeLoVeD schreef:Punt 1: Ik heb 2,5 week gewacht na betaling op mijn e-sigaret van HumanBody en er kon geen excusses af!
Punt 2: Ik ben niet gebeld terwijl ik op de site mijn telefoonnummer had ingevoerd dat ik vragen had en dat ik graag gebeld zou willen worden.
Punt 3: Ik moet dagen wachten op reactie op een mailtje en in die reactie staan ook nog eens honderden spelfouten, erg onprofessioneel dus.
Punt 4: Ik krijg niet fatsoenlijk antwoord op mijn vragen.
Punt 5: Mijn sigaret werkt niet naar behoren.
Punt 6: Ik kan mijn geld niet terug krijgen.
Punt 7: Ik kan de verzendkosten die ik moet betalen, om mijn pakket terug te sturen zodat ze kunnen kijken wat ermee aan de hand is, zelf betalen.
En ga zo maar door..ik word echt helemaal knettergek van die mensen daar..
Jotee schreef:Ja maak dat 'm wijs... Zodra ik er over begin word ie al chagerijnig... Vanaf dat ie mijn leeftijd had rookt ie al, en hij is vandaag 47 geworden... Ik wil nog wel wat jaren van 'm kunnen genieten hoor.. Maar ben bang dat als ie zo door blijft roken er HEEL wat jaren vanaf gaan dan als ie niet zou roken... En dat geeft niet zo'n fijn gevoel..![]()
ThePast03 schreef:Jotee schreef:Ja maak dat 'm wijs... Zodra ik er over begin word ie al chagerijnig... Vanaf dat ie mijn leeftijd had rookt ie al, en hij is vandaag 47 geworden... Ik wil nog wel wat jaren van 'm kunnen genieten hoor.. Maar ben bang dat als ie zo door blijft roken er HEEL wat jaren vanaf gaan dan als ie niet zou roken... En dat geeft niet zo'n fijn gevoel..![]()
Daarom juist hem dit topic laten lezen, hier zitten veel mensen zoals hij (ik dus ook)
Het moet hem toch ook best goed doen als hij kan roken zonder jou lastig te vallen en nog belangrijker: jou gelukkig maken.
Chiqa schreef:Jotee....daar is de gemiddeld zwaar verslaafte ook niet bevattelijk voor...Mss even een schrik, maar als ze lezen dat dit niet voor iedereen geldt, halen ze hun schouders op en gaan weer lekker door met roken.
Ik hoop voor je dat je je vader kan overtuigen, ik denk er zelf ook minder argwanend over dan een paar weken geleden.
Jotee schreef:Sorry, maar ik snap je niet helemaal
Chiqa schreef:Jotee schreef:Sorry, maar ik snap je niet helemaal
Ik bedoel dat je een verstokt roker geen foto's en tabellen onder znneus moet gaan douwen....
Daar zijn ze niet zo van onder de indruk daar het tegendeel ook wel weer gevonden kan worden...