De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 12:13

@ThePast03 ik heb echt geen idee welk merk het was en welke sterkte. Ik zag iemand anders met dat ding staan en ik zei geef hier dat ding ik wil hem proberen. En voor mij is een uur echt lang als ik gedronken heb. Dan zit ik lekker aan de bar met een pilsje, lekker te kletsen en dan paf ik echt veel.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 15:47

marietje27 schreef:
Het zou erg handig zijn voor diegenen die nog twijfelen welk merk ze moeten nemen, als men hier post om het over hun ervaring met de e-sigaret te hebben, het merk, ampulsterkte, prijs, waar te koop en ervaring kunt vermelden.
Natuurlijk is het ook handig om te weten hoeveel er met een normale sigaret gerookt werd, hoeveel nu en hoe lang de e-sigaret al wordt gebruikt.
Ik wil die stap ook nemen maar weet nog niet welke ik moet kiezen, want ik ben ook zo'n type die dat ding weg doet als het niet goed werkt en dat is zonde van het geld.
Sigaar

Resultaten van een onderzoek bij veel gebruikers van de elektronische sigaret:
http://members.chello.nl/b.oostende/FAQ.htm

Forum waar je heel veel ervaringen kunt lezen en antwoorden op al je vragen die je nu stelt:
http://www.e-sigaret.nl/index.php

Het heeft mij in ieder geval heel goed geholpen bij het maken van een keuze. Hoop dat jij er ook wat aan hebt. Lachen

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:56

Jugh..wat een oplichters die lui van HumanBody..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:00

ik zag hem gister bij de gemakshop hier liggen Ja even wachten op mijn loon, en dan ga ik hem halen denk ik..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:21

BeLoVeD schreef:

Iets meer uitleg zou wel prettig zijn. Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:22

dees_daan schreef:
ik zag hem gister bij de gemakshop hier liggen Ja even wachten op mijn loon, en dan ga ik hem halen denk ik..

Als je het over de Supersmoker hebt raad ik je aan om dat forum eens door te lezen waarvan ik de url hierboven heb geplaatst. Er zijn een behoorlijk aantal mensen ontevreden over de Supersmoker.
Hou ook in je achterhoofd dat de Supersmoker behoorlijk duur is in vergelijking met de rest en dat je er maar 1 batterij bij krijgt. Als die batterij in de lader zit kun je dus niet van je Supersmoker gebruik maken.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:28

Bedankt ThePast03, en vooral je commentaar hierboven is nuttig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:33

dat was de supersmoker idd, ik ga even lezen Ja

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:45

Als m'n vader hier nou eens mee zou beginnen... Dan zou die mij een stuk gelukkiger maken! Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:49

Jotee schreef:
Als m'n vader hier nou eens mee zou beginnen... Dan zou die mij een stuk gelukkiger maken! Lachen

Laat hem dit topic lezen, het kan hem ook een hoop geld schelen Knipoog

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:50

ThePast03 schreef:
BeLoVeD schreef:

Iets meer uitleg zou wel prettig zijn. Knipoog

Punt 1: Ik heb 2,5 week gewacht na betaling op mijn e-sigaret van HumanBody en er kon geen excusses af!
Punt 2: Ik ben niet gebeld terwijl ik op de site mijn telefoonnummer had ingevoerd dat ik vragen had en dat ik graag gebeld zou willen worden.
Punt 3: Ik moet dagen wachten op reactie op een mailtje en in die reactie staan ook nog eens honderden spelfouten, erg onprofessioneel dus.
Punt 4: Ik krijg niet fatsoenlijk antwoord op mijn vragen.
Punt 5: Mijn sigaret werkt niet naar behoren.
Punt 6: Ik kan mijn geld niet terug krijgen.
Punt 7: Ik kan de verzendkosten die ik moet betalen, om mijn pakket terug te sturen zodat ze kunnen kijken wat ermee aan de hand is, zelf betalen.

En ga zo maar door..ik word echt helemaal knettergek van die mensen daar..

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:54

ThePast03 schreef:
Jotee schreef:

Laat hem dit topic lezen, het kan hem ook een hoop geld schelen Knipoog

Ja maak dat 'm wijs... Zodra ik er over begin word ie al chagerijnig... Vanaf dat ie mijn leeftijd had rookt ie al, en hij is vandaag 47 geworden... Ik wil nog wel wat jaren van 'm kunnen genieten hoor.. Maar ben bang dat als ie zo door blijft roken er HEEL wat jaren vanaf gaan dan als ie niet zou roken... En dat geeft niet zo'n fijn gevoel.. Verdrietig

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:56

BeLoVeD schreef:
Punt 1: Ik heb 2,5 week gewacht na betaling op mijn e-sigaret van HumanBody en er kon geen excusses af!
Punt 2: Ik ben niet gebeld terwijl ik op de site mijn telefoonnummer had ingevoerd dat ik vragen had en dat ik graag gebeld zou willen worden.
Punt 3: Ik moet dagen wachten op reactie op een mailtje en in die reactie staan ook nog eens honderden spelfouten, erg onprofessioneel dus.
Punt 4: Ik krijg niet fatsoenlijk antwoord op mijn vragen.
Punt 5: Mijn sigaret werkt niet naar behoren.
Punt 6: Ik kan mijn geld niet terug krijgen.
Punt 7: Ik kan de verzendkosten die ik moet betalen, om mijn pakket terug te sturen zodat ze kunnen kijken wat ermee aan de hand is, zelf betalen.

En ga zo maar door..ik word echt helemaal knettergek van die mensen daar..

Wat ontzettend vervelend voor je en dat meen ik echt.

Dit is een van de reden waarom ik dus eerst dat forum helemaal heb doorgespit en vooral ook gekeken heb naar een firma waar mensen supertevreden waren over de service.
Uiteindelijk ben ik dus bij de Partysmoker uitgekomen: en als beste uit de test en iedereen super tevreden over de garantie. Of het echt zo is moet ik nu dus even afwachten Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 19:58

Jotee schreef:
Ja maak dat 'm wijs... Zodra ik er over begin word ie al chagerijnig... Vanaf dat ie mijn leeftijd had rookt ie al, en hij is vandaag 47 geworden... Ik wil nog wel wat jaren van 'm kunnen genieten hoor.. Maar ben bang dat als ie zo door blijft roken er HEEL wat jaren vanaf gaan dan als ie niet zou roken... En dat geeft niet zo'n fijn gevoel.. Verdrietig

Daarom juist hem dit topic laten lezen, hier zitten veel mensen zoals hij (ik dus ook Haha!)

Het moet hem toch ook best goed doen als hij kan roken zonder jou lastig te vallen en nog belangrijker: jou gelukkig maken.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:02

ThePast03 schreef:
Jotee schreef:

Daarom juist hem dit topic laten lezen, hier zitten veel mensen zoals hij (ik dus ook Haha!)

Het moet hem toch ook best goed doen als hij kan roken zonder jou lastig te vallen en nog belangrijker: jou gelukkig maken.

Hij doet me al een plezier om niet te roken waar ik bij in de buurt ben. Ik stik zowat als ik bij iemand sta die rookt... En simpel weg; Hij kan er gewoon niet mee stoppen... Daar rookt ie al té lang voor..En hij is er best aan 'verslaafd'...

Toen ie vorig jaar met mij tv zat te kijken naar een één of ander programma over wat roken in je lichaam allemaal veroorzaakte schrok ie zich dood... Die longen waren net een stuk aangebrand stuk vlees.. Niet normaal meer. Na dat tv programma heeft ie ook geprobeert te stoppen, maar dat is 'm niet gelukt.. Ik had 'm betrapt.. Vork

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:10

ik had binnen 5 minuten reactie op mn mail aan humanbody.
het was een nette reactie.
krijg mn e sigaret volgende week binnen, ben heel benieuwd! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:10

Jotee....daar is de gemiddeld zwaar verslaafte ook niet bevattelijk voor...Mss even een schrik, maar als ze lezen dat dit niet voor iedereen geldt, halen ze hun schouders op en gaan weer lekker door met roken.
Ik hoop voor je dat je je vader kan overtuigen, ik denk er zelf ook minder argwanend over dan een paar weken geleden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:12

Zelf ga ik ook niet gelijk stoppen en misschien wel helemaal niet.

Ik heb de Partysmoker besteld om die te gebruiken naast het normale roken zodat het een stuk goedkoper wordt. Bijkomend voordeel is dan dat ik geen anderen lastig val en zelf minder rotzooi binnen krijg.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:18

Chiqa schreef:
Jotee....daar is de gemiddeld zwaar verslaafte ook niet bevattelijk voor...Mss even een schrik, maar als ze lezen dat dit niet voor iedereen geldt, halen ze hun schouders op en gaan weer lekker door met roken.
Ik hoop voor je dat je je vader kan overtuigen, ik denk er zelf ook minder argwanend over dan een paar weken geleden.

Sorry, maar ik snap je niet helemaal! Tong uitsteken Clown

Tsjah, ik hoop het ook! Maar ik zie weinig kansen! Ik heb een keer met m'n coach uitgerekend hoeveel zij kon besparen als ze stopte met roken... Dat liep in de duizenden euries op! KACHING! Pling

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:20

Ah nee he *LOL*
Ik hoop maar dat ik m'n ding wel gewoon krijg, heb al netjes geld overgemaakt enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:29

Jotee schreef:
Sorry, maar ik snap je niet helemaal

Ik bedoel dat je een verstokt roker geen foto's en tabellen onder znneus moet gaan douwen....
Daar zijn ze niet zo van onder de indruk daar het tegendeel ook wel weer gevonden kan worden...

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:31

Chiqa schreef:
Jotee schreef:
Sorry, maar ik snap je niet helemaal

Ik bedoel dat je een verstokt roker geen foto's en tabellen onder znneus moet gaan douwen....
Daar zijn ze niet zo van onder de indruk daar het tegendeel ook wel weer gevonden kan worden...

Waarom denk je dat mijn vader elke keer chagerijnig word als ik 'm probeer om te praten?! Tong uitsteken Vork

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:50

Heb hier en daar even wat berichten gelezen en ik denk dat ik even een stipje zet. Niet voor mezelf (aangezien ik niet rook dus wat moet ik dan met zo'n ding) maar misschien krijg ik m'n moeder zo gek om zo'n uhm.. apperaat aan te schaffen! maar wat ik me eigenlijk afvraag kun je dan niet net zo goed een nicotine kaugum pakken? Het gaat er toch om dat je aan je hoeveelheid nicotine komt? Aangezien het ook niet helemaal smaakt als een echte sigaret als ik 't goed begrepen heb wat is dan het verschil tussen zo'n kauwgum en zo'n nep-sigaret? Of zit dit gewoon tussen de oren?

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 20:55

zit tussen de oren, met kauwgom mis je een boel handelingen en het is vreselijk goor

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 22:06

Ik hou het lekker bij m'n chocoladesigaretten! Haha! Vingers aflikken

Lekker goedkoop en ZEER lekker! Tong uitsteken Clown