. Ik krijg voornamelijk verdovingsprikken, en die vind ik niet bepaald fijn. Maar ik ben er niet bang van gelukkig. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik krijg voornamelijk verdovingsprikken, en die vind ik niet bepaald fijn. Maar ik ben er niet bang van gelukkig. 

Yinari schreef:Zeg even tegen welshcobfan dat ze eroverheen komt als ze maar vaak genoeg geprikt wordt dan. Ik krijg voornamelijk verdovingsprikken, en die vind ik niet bepaald fijn. Maar ik ben er niet bang van gelukkig.

Ik word daarom ook wel pechvogel genoemd 

)
Ik kan zo MOE worden van kortzichtigheid!!!
want nou weten dus gewoon al je collega´s dat je met zo´n slang in je kont op de onderzoekstafel hebt gelegen

Wat zij dus niet weet is dat ik buiten die paar uur kassawerk ook andere werkzaamheden verricht ( lees: küren, tekeningen en oppassen ) en ik doe er ook alle moeite voor om oppas-adresjes te verzamelen! Ook als ze iemand vanaf 4 of 5 uur nodig hebben bij de kassa kunnen ze mij ook altijd bellen en 9 van de 10 keer kan ik dan ook gewoon. Ik zou ook gaan plukken maar ivm rug ging dat ook niet door en daar baalde ik ook van! 
en zij??? Pfoe,... ik heb nog nooit zo´n luikont gezien!

Dagje ruilen?? 
) 
Yinari schreef:over kortzichtigheid? Ben benieuwd....
Barmat: 3 aanvallen in één nacht? Ben je nu niet doodmoe dan?![]()

katiavl schreef:Cyntje hoe zit het met de gluten allergie?

Cyntje schreef:katiavl schreef:Cyntje hoe zit het met de gluten allergie?
Het kan dus vanalles zijn,... Coeliakie, Colititus ( of zo iets,... ) Crohn etc etc,... 7 november krijg ik de uitslagen
Lief dat je het vraagt!

Ik kreeg roesje,... zakte weg, slang erin,... en ik schreeuwde 3 keer dat het zeer deed, op den duur hoorde ik ze zeggen ' zo klaar mevrouw' en toen lag ik op het bed
ja ik heb niet eens mee kunnen kijken naar de 'inwendige ik' terwijl me dat eigenlijk wel interessant leek
Ik schaam me altijd een beetje om te vertellen dat ik een ziekte heb, hebben jullie dat ook ?
.
Oh, ontlasting stonk toen! bah bah!Citaat:Het heet colitus ulcerosa en is een darmziekte waarvan je dikke darm ontstoken is met zweren of fistels soms poliepen, je heb steeds een etterige slijmerige diaree met bloed dat vreselijk stinkt, je hebt geen eetlust en bent ontzettend moe , en je valt meestal ook kilo's af en ik werd er ook een beetje depressief van.Ik heb gelukkig geen stoma oid gehad ,gelukkig !
Ik heb geen dieet nodig maar kan natuurlijk niet alles eten, wel medicijnen soms prednison maar ik had salofalk tot 6000 mg per dag in de slechte periode
Het heeft bij mij ook nog gewrichtsklachten tot gevolg.
Mijn eetlust is ook niet je van het en ik ben ook veel moe,... ga zometeen ook ff liggen. Viel ik maar kilo´s af,... ik ben te zwaar
Depressieve buien heb ik ook,... met tijd en wijlen helaas
Gewrichtsklachten heb ik ook daar is het balletje uiteindelijk ook gaan rollen.... St.Maartenkliniek e.d.
dan hangt er zo'n zakje of er zit en gaatje waar dan iets uit kan lopen .........dat is voor mij echt een verschrikkelijke nachtmerrie.
)Ik ben nu ook een beetje te dik 1.56 met 58 kilo (voor mijn doen dan)maar ik voel me wel een stukje sterker met wat ''body''.

Want het is altijd water, en die medicijnen werken ook niet mee 
Maar we wensen elkaar ondanks alles toch altijd het beste, toch!
dat was wel raar....

Wie heeft nog goede tips?