Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Zijn er nog mensen die nog meer van de voorkomende vragen weten die we al zo vaak behandeld hebben?
^^
lepolight schreef:Myryana schreef:Zijn er nog mensen die nog meer van de voorkomende vragen weten die we al zo vaak behandeld hebben?
^^
Als dat voor mij bedoeld is ; wat wil je dan dat ik doe ? 314 pagina's doorzoeken ?
Volgens mij is het niet zo moeilijk om gewoon eventjes te antwoorden.
En in plaats van zo'n reactie kon je ook antwoorden ,is even veel moeite als je opmerking.
Skitter schreef:Ik sterilon en draaien, nooit last gehad van me piercing echt nooit! *klopt af*mariellexxx schreef:
Kan je mij stap voor stap vertellen wat en hoe en waarmee je hem schoonmaakt?
Ik heb er namelijk ook 1, nooit ergens last van gehad, en ik kan je misschien helpen door een andere manier van doen?
Ik kreeg betadine zeep mee van mn piercer en als ik onder de douch stond dan liet ik 'm eerst ff goed nat maken, met warm water uiteraard, wordt ie ook lekker los en zacht van. Daarna wat zeep op mn vingers en dan ging ik aan mn ringetje draaien. En ook echt goed dat ie echt soepel werd en het zeep ook in het 'gat' zelf kwam..
Zo heb ik het gedaan
En heb nooit problemen mee gehad, ook geen bult oid
Myryana schreef:Zijn er nog mensen die nog meer van de voorkomende vragen weten die we al zo vaak behandeld hebben?
^^
SuperQuinta schreef:Myryana schreef:Zijn er nog mensen die nog meer van de voorkomende vragen weten die we al zo vaak behandeld hebben?
^^
weet iemand een goede onlineshop om piercings te bestellen?
hoe duur is een ... piercing? (misschien moeilijk te beantwoorden maar ong..)
![]()
Red_Savage schreef:Ik zal zo snel mogelijk proberen om een foto te maken. Maar ik kan thuis niet inloggen dus het kan even duren.
Voor andere mensen met een septum piercing: Hoe maken jullie hem schoon? Ik doe het met een watten staafje en Unicura zeep. De laatste 2 dagen heb ik het met zeezout gedaan. Ik heb hem geprobeerd om door te draaien, maar dat deed te veel pijn
Alvast bedankt voo rhet antwoord, ik zal waarschijnlijk niet antwoorden omdat ik thuis niet kan inloggen maar ik lees het wel.
En ik ben compleet verliefd op mijn piercing
^^
Sannii schreef:@ sorlede :
Ja , Sandra is een vrouwelijke piercer .
op hun site kun je kijken wie er allemaal werkt en wat ze doen .
http://www.bodypiercing-lifestyle.nl