Kan iemand mij aub helpen, tekenbeet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colt

Re: Kan iemand mij aub helpen, tekenbeet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:24

russel schreef:
Dat ze iedereen gek heeft gemaakt, vind ik wel een beetje overdreven, er hebben een paar wat kooltjes gegooid en dan krijg je altijd zo een overspannen discussie op bokt.

Vind ik ook erg overdreven Maar jah, dat is bokt he... Ik vraag me ook niet voor niets zo vaak af wat ik hier in vredesnaam nog doe Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:41

Colt schreef:
russel schreef:
Dat ze iedereen gek heeft gemaakt, vind ik wel een beetje overdreven, er hebben een paar wat kooltjes gegooid en dan krijg je altijd zo een overspannen discussie op bokt.

Vind ik ook erg overdreven Maar jah, dat is bokt he... Ik vraag me ook niet voor niets zo vaak af wat ik hier in vredesnaam nog doe Clown

Daar hebben we dan weer een ander forum hè b.v. : Eerlijkheid wordt niet gewaardeerd? of als je je dat écht afvraagt.... en het antwoord zelf niet kunt bedenken dan euhh is het tijd voor hulp te zoeken. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:37

Och jeetje wat een slimme opmerking weer.

Maar het zijn ook altijd de zelfde die het sfeertje weten te bepalen en als er dan hulp gezocht moet worden, ......

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:42

russel schreef:

Maar het zijn ook altijd de zelfde die het sfeertje weten te bepalen en als er dan hulp gezocht moet worden, ......

Gaat dit over dit topic?? En over wie heb je het russel als je ontopic bent?

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:43

Ik ga me er helemaal niet druk om maken. Tis ook niet voor niets dat ik amper post hier, de HK uitgezonderd omdat het daar wel leuk en gezellig blijft.

Maar goed dit gaat wel heel erg offtopic dus laten we er maar niet verder over uitwijden.

Voor de TS; ik hoop dat je verder geen klachten krijgt en dat het hierbij blijft Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:49

slimmerik schreef:
russel schreef:

Gaat dit over dit topic?? En over wie heb je het russel als je ontopic bent?

Ik kan alleen maar zeggen, zucht....., het went maar niet.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:53

Moderatoropmerking:
Vanaf nu af aan weer ontopic zonder persoonlijke aanvallen. Laten we het vooral gezellig houden

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 10:58

Woensdag teruggekomen van Terschelling.. en wat voel ik gister op mijn hoofd?? Juist!! Een teek...hij moet er echt nog maar net ingezeten hebben want woensdagavond tijdens het haren wassen niets gemerkt!
Meteen even doorgereden naar de huisarts. Die heeft hem verwijderd (kan zelf natuurlijk niets zien op mijn eigen bol Knipoog ) wat redelijk makkelijk ging.. maar er bleef wel een nare bult achter op mijn hoofd...Even met hem overlegd..
Ik herinnerde me, dat ze op Terschelling (waar ze véél ervaring met tekenbeten hebben) soms een tweedaagse kuur geven... Nu is mijn huisarts van het fijne, niet te eigenwijze, eigen sterktes en zwaktes kennende soort, dus hij belde meteen even zijn collega in Midsland (Terschelling) om te informeren.. en inderdaad, bij ontdekking binnen pakweg 24 uur geven ze daar standaard een tweedaagse kuur amoxicilline! Dus geen risico.. gewoon slikken!! Als ik de bult niet vertrouw en als die niet wegtrekt, mag ik binnen een paar weken gewoon terug komen voor een bloedonderzoek.. niets afwachten tot je ziek wordt.. niets 'het zal wel loslopen'... Zo kan het dus ook!!!!!!!

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 12:43

Dat klinkt tenminste prettig, zo'n dokter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:09

En zo hoort het ook, maar jij had de teek nog zitten, dus dan is het eigenlijk kip in het pannetje.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 23:35

Klopt Russel.. en ik ben een 'grote meid' Knipoog Laat me zowiezo niet wegsturen als ik het niet vertrouw.. en de plek van TS had ik niet vertrouwd.. gelukkig is mijn huisarts dus niet te 'trots' (of whatever..) om zijn collega te bellen voor overleg!!!