ik post ook maar weer een berichtje..
Gaat niet echt goed de laatste tijd, zoals ik al eerder zei zag ik erg op om weer stage te gaan lopen en volledig naar school te gaan.
Ik merk ook op dit moment dat het eigelijk allemaal teveel is. 'S morgens sta ik op met nekpijn en hoofdpijn & ga 'S avonds ermee naar bed.
Ik moet ook weer pijnstillers slikken de hele dag, terwijl dit niet meer hoefde voordat ik met school begon. Alleen als ik veel gedaan had op een dag, of me erg ingespannen had.
Heb met mijn fysio overlegt, en krijg nu behalve fysio ook ontspanningstherapie en ga waarschijnlijk eens in de week naar een masseur om alles los te laten masseren.
Alleen nou gaat mn verzekering moeilijk doen omdat ze bang zijn dat de behandelingen elkaar tegenwerken dus willen ze het niet vergoeden. Terwijl het juist op aanraden van mijn fysiotherapeute is!
Dus nu weer een heel gedoe om dat allemaal te regelen..
Daarbij ontzettend veel grote opdrachten voor school, terwijl ik alleen al moeite heb om de lessen te kunnen volgen.. Zie het op het moment eventjes niet meer zitten..
Binnenkort komt er ook iemand van de verzekering bij mij thuis langs. Dan gaan we even praten over hoe het gaat, en dat ik behalve problemen met mn werk, nu ook problemen met mn studie heb ik misschien een jaar moet overdoen straks...
waarom moest dit ook gebeuren...