Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wallie schreef:mwa vind ik meestal wel mee vallen.. volges mij als je maar een klein beetje speed neemt overheerst toch echt de xtc..
Wallie schreef:je kan het ook andersom hebben.. ik had het met speed.. coke vond ik maar niks en moest ik van over geven.. bij de speed voelde ik me veel fijner en ontspannender.. hier ben ik ook bij gebleven.. eigenlijk moet je er ook nooit aan beginnen want meestal na een 1ste keer komt er een 2de keer en na een 2de keer een 3de enz. enz.. lastig spul..
PintoNatal schreef:Ik heb na vannacht besloten nooit geen drugs aan te raken
Dakie schreef:ik heb een lange tijd elke dag geblowt.. doe het nou nog heeeeell af en toe in vakanties.. maar nooit er lopen trippen van blowen. maar raad wel aan om niet te gaan blowen en alchol te gaan drinken. daar kan je raar van worden als je in bed ligt.
voor de rest, mensen als je het nog nooit gedaan heb doe het dan met vrienden. mocht je ziek worden is er altijd een bekende bij je. eerste dat ik joint nam werd ik namelijk misselijk.
space cake smaakt naar doodnormale cake.. maar het werkt wel tig keer zo hard als een jointje.. je wordt namelijk met de uur stoneder.. ik ben er toen wel erg lijp van geweest..
maar het ligt er ook aan hoeveel je door een cake doet..
Citaat:Speed en ontspannen? No way..
Voor mensen die verslavingsgevoelig zijn, begin er er gewoon niet aan..
Jolliegirl schreef:PintoNatal schreef:Ik heb na vannacht besloten nooit geen drugs aan te raken
Dat heb ik vanaf mijn geboorde gedacht
En volgehouden
geen alcohol, drugs, tabak, pille, pep en al die sh*t