Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura24 schreef:Novice schreef:Mmm... mijn nekkraag heb ik 24/7 om, inclusief douchen, daarna moet hij af als ik plat op bed lig en mijn hoofd heel stil houd, om er een schone, droge om te doen.
pff daar zou ik helemaal gek van worden.... Hoelang moet je dat?
ravellie schreef:Ik las op Bokt dat die Marleen Bruggink ook alweer aan het rijden is
Daar begrijp ik echt niets van
Die had echt vanalles gebroken en gescheurd na een val van haar paard ( van gebroken schaambeen tot gescheurd bekken)
Maar ja, t zal bij ieder mens ook wel anders verlopen (de revalidatie)
vallie schreef:Jeetje sprintje dat is ook balen zeg! Ikga morgen weer even naar mijn werk, maar moet idd ook perse van de arbo nog langs hun arts, ben benieuw wat die zegt! Hoop dat het mee valt.
Ik ben nu 8 weken verder en hoop er toch snel weer op te stappen al is het alleen om het te voelen hoe het voelt.
mag schreef:ooow mag je niet paardrijden van de Arbo arts?? En niet op vakantie??
Pfff ik heb morgen een gesprek met de Arbo. Ik hoopte over ongeveer 3 weken weer te kunnen rijden (mag van de Fysio en dan is het 3 maanden geleden). Ook heb ik eind juli mijn vakantie gepland. vorige week pas op me werk aangevraagd zou de arboarts nu kunnen zeggen dat ik niet mag gaan??
vronytopper schreef:@ sprintje: Ik moet a.s vrijdag weer voor controle..
Hoe zit het met auto rijden, wanneer mag je weer beginnen te rijden?? want heb vandaag een nieuwe auto gekregen,, maar er nog niet eens ingereden![]()
Het begint bij mij wel weer erg te kriebelen dat rijden, vooral met het mooi weer..
Ik heb ook een bodyprotector gekregen!!
@ Mag: succes morge bij t gesprek!!
vallie schreef:Ik mocht pas na 6 weken weer autorijden, ik had het ziekenhuis erover gebeld en die zeiden dat als ik het eerder deed er een kans was dat ik niet eens verzekerd was? Maar nu rijd ik wel weer gelukkig!!