Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_ schreef:Wat heb jij een leuke broek aanPiercing vind ik ook mooi! Alleen vind ik die hangers zelf irritant zitten.
Amber_ schreef:Voordat ik het hele topic ga door spitten ..![]()
Hoe zeer doet een Tepelpiercing met zetten ?
Is het zo, dat met een Tepelpiercing je tepel altijd stijf is ?
Oh ja, en er bestaat toch een kans dat je je gevoel kwijt raakt daar ??
milo schreef:Ketaki schreef:daar hebben jullie wel gelijk in, dacht van, aangezien het ook een soort metaal is, dat het dan ook gewoon piept.
hahaha, dan zouden ze aan het werk blíjven
soraya, is jouw staafje niet te lang??? ik zou eens kijken naar een kortere.
heel stinkmodder, ik weet het, moeilijk te vinden maar het zit een heel stuk fijner!
Amber_ schreef:Voordat ik het hele topic ga door spitten ..![]()
MarjoEisla schreef:hmm zera, niet eerst geprobeerd met een korter staafje? Ik heb namelijk ookd at ie stukje is uitgegroeid maar nu blijft ie zo..
Zera schreef:MarjoEisla schreef:hmm zera, niet eerst geprobeerd met een korter staafje? Ik heb namelijk ookd at ie stukje is uitgegroeid maar nu blijft ie zo..
Nope als ik me 1 keer flink zou stoten eraan dan was het hele staafje eruit gevallen zat nog maar een heel dun velletje voor..
Je kon zo het hele staafje zien zitten.. Dit was voor mij de 1ste keer dat die deed uitgroeien, dus ben ik er jammer genoeg veel te laat achter gekomen dus kan ik nu voor de 3de keer dat ding laten zetten..
Manon88 schreef:Amber_ schreef:Voordat ik het hele topic ga door spitten ..![]()
Pijn is persoonlijk en verschilt dus voor iedereen. Ik kan dus wel zeggen dat het bij mij meeviel, dat wil niet zeggen dat het bij jou níet heel veel pijn doet. Met een tepelpiercing is je tepel niet altijd stijf, maar door het staafje of ringetje komt je tepel wel verder naar voren dan voorheen (al ligt dat ook weer aan hoe je tepels eerst waren).
wereldhummel schreef:Amber_ schreef:Voordat ik het hele topic ga door spitten ..![]()
Ik heb er pas ook 1 laten zetten, niks gevoeld echt helemaal niks,,
En als ze hem goed zetten is je tepel helemaal niet altijd stijf, want hij hoord iets dieper gepierced te worden, anders heb je wel dat je alleen maar een stijve tepel hebt.
Ik heb er na 2 wekenal een andere piercing in gedaan, want moest plotseling een mri scan, en dan mag je geen piercing, behlave als het acryl is, dus ik moest wel, wilde ik me piercing houden.
OOk daar heb ik niks van geveold,
MarjoEisla schreef:gos das dan wel heel erg in 1 keer!! ik heb em nu bijna half jaar en hij is een klein litteken maar heb nu 10 mm in en klein beetje ruimt etussen dus niet echt waarvan je zegt die valt er zo uit.
Misschien een stomme vraag, maar kun je een foto maken? ben benieuwd hoe het er dan uitziet.. (ter vergelijking als die van mij vrder eruit groeit)