Gewoon lekker prive, zoals prive bedoeld is!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anniek_uc schreef:kan je ook mooie figuurtjes mee knippen.
@svenlover eruit trekken.. denk ik..wahaha nog nooit geprobeert zoveel schaamhaar hebben.mischien word het wel mode.
svenlOver15 schreef:Ik mag toch hopen dat het geen mode word![]()
Dan doe ik in ieder geval niet mee!
svenlOver15 schreef:anniek_uc schreef:kan je ook mooie figuurtjes mee knippen.
@svenlover eruit trekken.. denk ik..wahaha nog nooit geprobeert zoveel schaamhaar hebben.mischien word het wel mode.
Ik mag toch hopen dat het geen mode word![]()
Dan doe ik in ieder geval niet mee!
Anne_GTI schreef:Getver, wat een ranzige foto.
Kimmie_girl schreef:
wat zullen we er eens van maken?
Maartje1990 schreef:ik heb getemt. ik vind dat jullie echt veeeeeeel te ver gaan met jullie commentaar en foto's de TS heeft haar tips ontvangen. dus ik hoop dat het topic gauw gesloten word. dit kan toch niet meer
turbotinker schreef:Ik zou er vlechtjes inmaken,met kralen
Cyntje schreef:Prinslover schreef:Omg die foto echt erg! Maar ik vind het wel jammer voor de TS dat ze niet echt serieus antwoord krijgt.. Leuk al dat geinen, zitten goede grappen tussen daar niet vanMaar doe dat dan ik een ander topic ofzo..
Nogmaals: Doe gewoon wat je zelf mooi vind, en waar je je prettig bij voelt![]()
Voor mensen met opmerkingen als; jaa hallo dit is een paardenforum, doe even normaal. Waar slaat dit op? Ik bedoel come on, net of jullie daar niet mee bezig zijn ofzo. Iedereen doet dat toch, de 1 misschien eerder als de ander, so whatNet of iedereen hier zo heilig is
![]()
Tussen heilig en openbaar maken zit nog een groot verschil