Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BuBBLeGuM schreef:ik gebruik de mach 3 (mannenscheermes) werkt prima, superglad en geen rode bultjes
mistery schreef:Dus van wat ik hier begrijp is epileren de beste optie? En daarna scrubben? Moet er nog wat meer bij gebeuren?
mmmarieke schreef:hmm, dat tea tree olie hebben wij nog wel hier ergens, hmm bij het epileren blijft het toch wel heerlijk lang glad!.. aleen nadeel dat als de haartjes beginnen terug te groeien krijg je wel wat buldjes.. maar dat is zo weer over!! gewoon net zo lang pielen totdat je ze te pakken hebt
mellamoshan schreef:ik heb mazzel, hoef nooit me bikinilijn te doen:D
groeit daar gewoon niet!ideaal!
carootje90 schreef:Ik smeer altijd eerst cremespoeling op de plekken die ik wil scheren .. En dan ga ik met papa's Mach3 aan t werk, zonder dat ie t weet..
En ja tussen mn benen .. Dan idd been op de rand van t bad en kijken of je goed scheert.. Op een gegeven moment krijg je dr handigheid in hoor
.. Doe er nu tenminste niet lang over om t daar te scheren
..
Nimmedor schreef:carootje90 schreef:Ik smeer altijd eerst cremespoeling op de plekken die ik wil scheren .. En dan ga ik met papa's Mach3 aan t werk, zonder dat ie t weet..
En ja tussen mn benen .. Dan idd been op de rand van t bad en kijken of je goed scheert.. Op een gegeven moment krijg je dr handigheid in hoor
.. Doe er nu tenminste niet lang over om t daar te scheren
..
bahhh, wat vies!! En je vader scheert er zijn ballen mee, lekker hoor![]()
haal ff je eigen scheermessie....
rommie schreef:mistery schreef:Dus van wat ik hier begrijp is epileren de beste optie? En daarna scrubben? Moet er nog wat meer bij gebeuren?
Ja, tea tree olie er op smeren.. Houdt je huid soepel en remt de haargroei (volgens een vriendinnetje die het in een blaadje gelezen had).