sunshine bodylotion + slimme actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:44

Marshaha schreef:
wat ik niet snap: ik heb die dove, daarop staat dat je 5 dagen moet smeren ofzoiets.
dus ik doe dat heel trouw.

maar uhh, ik douch me ook gewoon dus als ik onder de douche afkom is de helft eraf, en dat ziet er pas stom uit!

Dat is raar! Dat hoort niet hoor, het spul trekt in je huidcellen en die kleuren bruin. Het spul zelf is gewoon wit toch?
En als je dan na iedere douche de helft kwijt bent, heb je wel huidcellen die heel erg snel doodgaan
Tenzij je voor het douchen smeert natuurlijk maar dat lijkt me niet

Figo88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:05

Uuh?? Dat vind ik een beetje onzin? Dat spul van de Dove gaat echt niet in je pigment zitten hoor! Het is gewoon een laagje wat je erop smeert.

Ikzelf heb eigenlijk besloten ermee te stoppen, want het gaat er zo snel af en dan moet je maar constant blijven smeren. Het ziet er bij mij ook een beetje nep uit.
Iemand had een aantal pagina's terug de tip het te mengen met bodylotion voor een ''echtere'' kleur. Iemand ervaring?

En wat ik me nog afvroeg (was eigenlijk dat hoofdreden dat ik er mee wilde stoppen, dacht dat t niet zo was) is of je nog wel bruin wordt als je dat spul ophebt. Dringt de zon dan nog wel door tot je huid? Dat je dus met én zonder dit spul op bruin wordt? Want dan zou je maar 3 weken ofzo dat spul op hoeven te doen en daarna kun je t eraf halen en heb je een mooi écht bruin kleurtje.. Iemand..?

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:07

Jumpfreak schreef:
Uuh?? Dat vind ik een beetje onzin? Dat spul van de Dove gaat echt niet in je pigment zitten hoor! Het is gewoon een laagje wat je erop smeert.

Ikzelf heb eigenlijk besloten ermee te stoppen, want het gaat er zo snel af en dan moet je maar constant blijven smeren. Het ziet er bij mij ook een beetje nep uit.
Iemand had een aantal pagina's terug de tip het te mengen met bodylotion voor een ''echtere'' kleur. Iemand ervaring?

En wat ik me nog afvroeg (was eigenlijk dat hoofdreden dat ik er mee wilde stoppen, dacht dat t niet zo was) is of je nog wel bruin wordt als je dat spul ophebt. Dringt de zon dan nog wel door tot je huid? Dat je dus met én zonder dit spul op bruin wordt? Want dan zou je maar 3 weken ofzo dat spul op hoeven te doen en daarna kun je t eraf halen en heb je een mooi écht bruin kleurtje.. Iemand..?

Ten eerste: Het is geen laagje wat je erop smeert want het spul zelf is bijna wit, dus zou je er ook geen bruine kleur van krijgen. En ten tweede: Er staat op dat het niet beschermt tegen de zon dus als je gaat zonnen wordt je alsnog bruin.

andrea16

Re: sunshine bodylotion + slimme actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:11

Klopt, ik ben de laatste dagen toch echt wel bruin geworden en dat kan echt niet alleen maar van de summer beauty komen

Figo88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:13

nienewiep schreef:
Jumpfreak schreef:

Ten eerste: Het is geen laagje wat je erop smeert want het spul zelf is bijna wit, dus zou je er ook geen bruine kleur van krijgen. En ten tweede: Er staat op dat het niet beschermt tegen de zon dus als je gaat zonnen wordt je alsnog bruin.

Verklaar dan maar waraom het er zó snel afgaat. Als het je pigment echt zou veranderen zou het er bijv niet met douchen, afdrogen, scheren etc afgaan toch?

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:14

Het is geen laagje hoor, het trekt ook niet in je pigment maar het doet iets met je opperhuidcellen (vraag me niet precies wat)
En je wordt idd echt nog wel bruin hoor! heb vandaag lekker in de zon gelegen , en vanochtend nog gesmeerd maar ik ben echt wel bruiner geworden dan ik wordt als ik alleen maar smeer (snap je het nog? )

miek140

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:15

Het gaat er zo snel af omdat je huidcellen doodgaan, en die dode huidcellen haal je eraf met scheren, en scrubben enzo

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:15

Er wordt inderdaad echt niet meer pigment aangemaakt door dat spul, dat gebeurt onder invloed van UV-straling. Wat er wel gebeurt zou ik ook wel graag willen weten.

Miek: dat bedoel ik

Figo88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:18

Haha Hmm, okee dan. *begint nu toch wel te twijfelen.. K ga toch wel nog even door dan.

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:18

Inderdaad..

xx_Merle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:43

Ik word helemaal noooit echt bruin en door dit spul toch zeker wel en je doucht het er ook niet zomaar af hoor hha..! zou wat zijn.. Volgens mij \trekt het echt wel in je huid hoor..!! Het spul is idd zelf ook wit ( k gebrujik nivea( ben er wel tevreden over maar wel n beetje vlekken maar zo kom ik tenminste niet super wit aan op vakantie:D enn... het kost me niet 100 euro's zonnenbank

Sietez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:12

Het spul werkt niet zo goed bij mij
Je ziet maar een klein beetje verschil. Maarja het zonnetje schijnt nu lekker volop dus als ik onder de zon ben geweest ben ik weer wat bruiner
Ik weet niet of ik in combinatie met het spul van dove bruiner wordt.
Maarja ik blijf gewoon zo af en toe insmeren

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 14:57

heeej corina! haha ja goed he, ik heb het jou ff aan"gesmeerd"

t is wel raar, misschien word er idd niet meer pigment aangemaakt(geloof ik zo hoor, heb er geen verstand van..)
maar ik verbrand nu toch echt minder snel..
weet niet hoe dat komt dan, maar t is toch echt zo!

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:12

Ik word er ook niet echt bruin van hoor, meer net een subtiel kleurtje, het extreme witte is eraf. Wel heeft het een mooie gloed in de zon zeg maar, dus je gaat eerder met je melkflessen toch maar bloot haha! Vlekken of strepen het ik overigens totaal geen last van, en kan nou niet bepaald zeggen dat ik geduldig ben met smeren en wachten met kleding aantrekken/gaan slapen.

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:21

Ik ben altijd spierwit op mijn benen en ben nu na vijf dagen gebruik eindelijk een beetje bruin. Ik kan wel naar mijn benen blijven kijken gewoon

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:54

Zucht, leefden we nog maar in de tijd dat wit in was, had een boel geld gescheeld

xx_Merle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:34

Hmmmmmmmmmmmm...Ik vandaag kijken het leek net alsof er 1 stukje an het vervellen is op mijn buik m,aar heb nog geen zon gezien..
Daar is dus het laagje bruin af het is dus wel nlaagje wat erover heen komt.. sjiiiit k dacht dat ik mooi bruin bleef hiermee .. maar als het nu al aan het brokkelen gaat:O(heb van nivea) gebruik het nu 1 week ofzo

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 16:33

xx_Merle schreef:
Hmmmmmmmmmmmm...Ik vandaag kijken het leek net alsof er 1 stukje an het vervellen is op mijn buik m,aar heb nog geen zon gezien..
Daar is dus het laagje bruin af het is dus wel nlaagje wat erover heen komt.. sjiiiit k dacht dat ik mooi bruin bleef hiermee .. maar als het nu al aan het brokkelen gaat:O(heb van nivea) gebruik het nu 1 week ofzo

Maar die laag die er af gaat zijn je opperhuidcellen ofzo en daar trekt het juist in..

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:36

Ik heb koorts en daardoor zweet ik heel erg .. nu heb ik wel allemaal vlekken.
Heb vanochtend maar aan het scrubben geweest en bijna alles is er nu af .. morgen nog maar een keer scrubben en dan weer opnieuw beginnen want verder bevalt het wel super!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:47

Bij mij geeft het nu toch ook wel een kleurtje (gebruik het nu een aantal weken). Maar tijdens het douchen gaat het er wel af bij mij (idd gedoe met opperhuidcellen).
Je wordt nog gewoon bruin als je met dat dove gedoe gaat zonnen, ik ben gewoon bruin geworden en er staat op dat het niet tegen de zon beschermt .

riskjuhruled

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:40

ik heb die van nivea en gebruik het nu een week ongveer en hij werkt hartstikke goed maar wel het overtollige van je handen wassen want ik heb dus een paar dagen met gevlekte handen gelopen, ik moet zeggen dat het op de rest van m`n lijf niet vlekt!

gerdientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:44

k ga het ook maar eens aanschaffen...die witte melkflessen is ook geen gezicht

xafir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:58

hebben julli eook ervaringen met die nivea gezichtscreme summer beauty ook zelfbruinend??

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:24

Ik wordt er een beetje nogal geel van eigenlijk

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:39

Vind het wel ideaal spul, maar niet om het hele jaar door te smeren.
Maar toch een lekker tintje voor als je een rokje oid aan wilt.
Ik heb nogal een witte huid, dus dit is echt een uitvinding!