Jumpfreak schreef:Uuh?? Dat vind ik een beetje onzin? Dat spul van de Dove gaat echt niet in je pigment zitten hoor! Het is gewoon een laagje wat je erop smeert.
Ikzelf heb eigenlijk besloten ermee te stoppen, want het gaat er zo snel af en dan moet je maar constant blijven smeren. Het ziet er bij mij ook een beetje nep uit.
Iemand had een aantal pagina's terug de tip het te mengen met bodylotion voor een ''echtere'' kleur. Iemand ervaring?
En wat ik me nog afvroeg (was eigenlijk dat hoofdreden dat ik er mee wilde stoppen, dacht dat t niet zo was) is of je nog wel bruin wordt als je dat spul ophebt. Dringt de zon dan nog wel door tot je huid? Dat je dus met én zonder dit spul op bruin wordt? Want dan zou je maar 3 weken ofzo dat spul op hoeven te doen en daarna kun je t eraf halen en heb je een mooi écht bruin kleurtje.. Iemand..?
Ten eerste: Het is geen laagje wat je erop smeert want het spul zelf is bijna wit, dus zou je er ook geen bruine kleur van krijgen. En ten tweede: Er staat op dat het niet beschermt tegen de zon dus als je gaat zonnen wordt je alsnog bruin.