Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Olle
Bericht Onderwerp: Re:
Volgende week is het voor mij zes weken geleden en ik ondervind op het moment totaal geen pijn meer.
Ik durf nog niet op mijn buik te slapen, maar daar kan ik mee leven. Ik ga al vier weken gewoon full-time naar school (ik ben wel doodop na zo´n dag) en sinds een week werk ik ook weer, maar niet tillen enz.
Ik smeer mijn littekens nu twee keer per dag in met calendulan en vitamine E olie! Dat is echt lekker, want het jeukt soms echt als de neten!!
Maar goed ik heb ook gevraagd om een C/D. Ik moest toen cup-D sportbh´s kopen, omdat die dan sowieso zouden passen. Je borsten zijn erg opgezwollen na zo´n operatie en ze slinken erg snel. Ik heb nu zeker al een grote C, terwijl de D eerst nog een beetje krapjes zat.
Ik heb er absoluut geen spijt van en ben er erg blij mee:D
flair schreef:Ik was op dat moment aan het lessen en ben gewoon na een week gaan autorijden6 weken niet rijden als je aan het lessen bent is niet handig
Mja dat was wel 1 keer in de week en hobbelige straatjes waren heus niet zo fijn
Nu zou ik trouwens ook gewoon gaan rijden hoor, je kan met 1 arm je borsten vasthouden in hobbelige straatjes
Ellebelletje schreef:woow....ik hoop dat het bij mij ook zo voorspoedig gaat!!
Hoe zelfverzekerd en "stoer" ik er eerst aan begon, hoe onzekerder ik wordt van al die verhalen en gedachtes die er in mijn hoofd rondspoken![]()
![]()
bbrrr ..eigenlijk toch best eng