Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hannanas schreef:Is het vocht ook nog groen?
Hannanas schreef:Ben benieuwd morgen weer in het ziekenhuis, hoop dat ze tevreden zijn en dat alles goed gaat.
Je paarse voet/been doet kwa oppervlakte niet meer pijn dan normaal?

Ezellover25 schreef:Komt die arts toevallig uit OZG Scheemda?
Daar zijn de meeste ook zo als jij je bek niet open trekt.
Of je krijgt eenninderzoek aan de benen terwijl je klacht je schouders is.
Vertrouw op je eigen handelingen en bel vanaf nu naar de juiste personen.
Wat kak nieuws.
Sterkte en hopelijk hoef je niet eerder naar de wondpoli te bellen.
. Waarmee ik niet wil zeggen dat het een rare vraag is, zeker niet, maar voor hem is het ook geen raar antwoord, om het even in perspectief te zetten.Hannanas schreef:Jemig zeg wat een droplul. Kon je niet naar de wondpoli strompelen en je onzekere gevoel uitleggen? Voor in ieder geval een praatje.
* Lees dat de wondvp niet op haar plek zat, was de hele afdeling leeg?

DideH schreef:Hannanas schreef:Jemig zeg wat een droplul. Kon je niet naar de wondpoli strompelen en je onzekere gevoel uitleggen? Voor in ieder geval een praatje.
* Lees dat de wondvp niet op haar plek zat, was de hele afdeling leeg?
Klopt. Alles was daar nog donker. Was er ook wel erg vroeg (8u al aan de beurt), dus denk dat die pas om half 9 beginnen.
Had nu ook geen haast om gezien te worden qua hoe het eruit zag.
@leintje: over de labuitslagen werd gezegd dat er nu geen aanleiding was daar verder iets mee te doen. Maar dat had ik zelf ook al gezien
Scheelt dat ik nu eigenlijk zonder verwachtingen naar deze afspraak ging. Hij voelde al een beetje overbodig, dus voor mij maakte deze uitkomst nu niet zoveel uit. Had al niet veel anders verwacht.
Ik hoop gewoon op een rustige week waarin hij mooi herstelt en sluit. Hopelijk was die troep van het weekend het laatste wat er nog uit moest. En dan hopelijk volgende week echt op naar herstel en start revalidatie!
Ezellover25 schreef:Ik ben hier geluklig hier onetvaren jn zoals je aan mijn reactie ziet.
Maar bedankt voir de duidelujke eerlijke uitleg.
Mijn reactie komt voort uit veel medische missers qua ervaringen.
Kon het vanorgrn even niet loskoppelen van het bericht van Didel.
Sorry.
leintje_ schreef:DideH schreef:
Klopt. Alles was daar nog donker. Was er ook wel erg vroeg (8u al aan de beurt), dus denk dat die pas om half 9 beginnen.
Had nu ook geen haast om gezien te worden qua hoe het eruit zag.
@leintje: over de labuitslagen werd gezegd dat er nu geen aanleiding was daar verder iets mee te doen. Maar dat had ik zelf ook al gezien
Scheelt dat ik nu eigenlijk zonder verwachtingen naar deze afspraak ging. Hij voelde al een beetje overbodig, dus voor mij maakte deze uitkomst nu niet zoveel uit. Had al niet veel anders verwacht.
Ik hoop gewoon op een rustige week waarin hij mooi herstelt en sluit. Hopelijk was die troep van het weekend het laatste wat er nog uit moest. En dan hopelijk volgende week echt op naar herstel en start revalidatie!
Denk dat het geen overbodige afspraak is geweest, juist prima dat het na vrijdag (toen het er toch onrustiger uit begon te zien) toch nog verder wordt opgevolgd. Voelt in die zin misschien wat overbodig, omdat er nu toch geen verdere actie wordt ondernomen en jij die conclusie zelf al had getrokken, maar als het nu wel verder achteruit was gegaan, dan was er iig iemand geweest die ernaar had gekeken en vanuit daar verder actie had kunnen ondernemen. Dat blijkt nu niet nodig te zijn, dat is een meevaller, maar je kan wel weer met een gerust hart verder met het beleid.
Ezellover25 schreef:Bedankt voor de respectvolle antwoord.
Ik denk dat ik voor mijn eigen bestwil een stille lezer wordt.
Voordat ik me weer druk maak om niks. Even mezelf beschermen.
Vind het wel een interessante topic om te volgen en ben heel benieuwd naar de beloop.
Ik stoor me niet aan je bijdragen! Weet dat je alleen maar bezorgd bent en meeleeft! Hannanas schreef:Is je hartslag ook al aan de betere hand? En het eten?