Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furious schreef:Dat filmpje is gewoon shocking. Die uitspraken en alsof het meisje een kunstje moet doen als een dier. 'kijk ze lacht en daar moet de stekker uit'
Jolliegirl schreef:pmarena schreef:
Maar hebben zij dat zelf wel gedaan...? Of zijn dat dingen die door anderen in gang gezet / gecommuniceerd zijn...?
Ik neem aan dat je als ouder toestemming moet geven om iemand binnen te laten op de kamer van je kind, die daar vervolgens in het bijzijn van het kind een tiktok gaat maken en even de situatie van dit meisje bespreekt in haar bijzijn... Dit meisje krijgt hier dus alles bewust van mee wat er over haar gezegd is...En dat was niet min. Dat zijn dingen die je niet eens bespreket bij comateuse patienten!
Mijn moeder heeft 14 weken in coma gelegen en wist achteraf alles te vertellen....ondanks de hersenschade en de vergeetachtigheid die ze eraan over gehouden heeft.
De angst die zij gehad heeft dat ze eruit getrokken zou worden...die is onbeschrijflijk.
Dat bespreek je niet met patient erbij.
Jolliegirl schreef:Nee ik zie dat zeker niet als actief. Ik zie dat als hopeloos meegaand.
Maar juist de ouders zouden hier in beschermend moeten zijn naar hun kind.
Een kind is geen sociaal mediakanaal.
Ik hoop dat het meisje haar rust krijgt.
Jolliegirl schreef:Dan zou er toch iemand moeten zijn die hier op ingrijpt....medisch personeel?
Iets met privacywetgeving...
Juist als ouders zo kwetsbaar zijn, want dat is wat ze zijn geweest afgelopen periode. En dan maak je idd geen heldere keuzes.
En helaas heb ik daar ervaring mee, dus dat begrijp ik wel.
Ik begrijp alleen niet waarom er niemand ingrijpt...en het kind beschermd is tegen dit soort dingen.
Jolliegirl schreef:We kunnen hier lang of kort over zijn...
Het heeft geen zin. Dus laten we het maar zo houden.
secricible schreef:Die vlogger kwam gisteren ineens op mijn threads langs. Kan hem nu niet meer vinden maar hij spreekt zich nu dus ineens heel negatief uit over de ouders die "hun kind hebben vermoord".
Volgens mij is het een naar mannetje dat flink misbruikt maakt van emoties.