Maar ze werden wel aangeraden.
Dan snap ik het even niet meer. Iemand die geen coronaprik wilde halen was een wappie, want je deed het voor een ander. Terwijl die prik enorm veel bijwerkingen had, niet hielp tegen overdracht en hooguit misschien jezelf beschermde. Maar als je geen griepprik wilt is dat ok? Want ook dat doe je voor die ander, overdracht is er ook nog steeds en het beschermt hooguit jezelf.
Maar als het jezelf beschermt, dan hoef je weer niet bang te zijn voor een ander die een keer hoest of proest.
Hier hoest ik overigens nog steeds af en toe, maar blijf dus niet thuis. Ik hoest al sinds eind november en raak het maar niet kwijt. Het is ook niet heel erg, ik kan er gewoon mee sporten, mijn longinhoud is nog steeds in orde (meet ik zelf door af en toe een decoboei op te blazen

) en omdat het er al zo lang zit is het ook niet besmettelijk natuurlijk, maar het laatste gaat niet weg. Ik doe wel een hand voor de mond als ik hoest en er is iemand in de buurt, maar ik kan er echt niet om thuisblijven. Het laatste kuchje af en toe wil alleen niet weg.