Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieffiefi schreef:Hier gaat het goed, de jongens zijn aanstaande vrijdag 32 weken.
Ze liggen in Gouda.
Ze slapen lekker veel en eten en poepen goed!
Voorlopig liggen ze hier nog wel!
Ben benieuwd wie de volgende is die zal bevallen!
Annefleur200 schreef:Ik heb vandaag de groei echo gehad. Baby zit qua groei net iets onder het gemiddelde dus helemaal prima![]()
Lieffiefi schreef:Hier gaat het goed, de jongens zijn aanstaande vrijdag 32 weken.
Ze liggen in Gouda.
Ze slapen lekker veel en eten en poepen goed!
Voorlopig liggen ze hier nog wel!
Ben benieuwd wie de volgende is die zal bevallen!
_Lorette_ schreef:Hier was de hartslag niet goed bij controle, dus ik moest meteen door naar het ziekenhuis. Schrok me helemaal een ongeluk.
In het ziekenhuis lang aan de ctg gelegen en ze hebben alles gecheckt. Was prima. De baby is bijzonder druk, waardoor de metingen en de echo wel erg lastig waren. Niet alles is gelukt. Van wat ze konden meten is het een enorme baby, dus nu moet ik voor de zekerheid alsnog de suikertest en een aantal extra groeiecho's.
Zie enorm op tegen de suikertest. Bloedprikken is voor mij een ramp. Ik dacht dat het nu nooit meer hoefde na bloedprikken voor ijzer en rhesusfactor.Liever narigheid voor mezelf dan voor de baby, maar inmiddels heb ik ook wel wat zelfmedelijden.
Ik vind het hele zwanger zijn echt verschrikkelijk.
_Liv schreef:Fijn dat ze in Gouda zijn en het zo goed doen Lieffi!
Hier nu net met verlof. Helaas ligt ook die van mij in stuit en draait vooralsnog niet uit zichzelf. Voor volgende week staat een versie gepland.
Ik heb dat zelf nog nooit gehad, maar vanuit mijn opleiding wel een paar keer gezien. Ik vond het soms best een gesjor aan je buik, dus zie er ook wel een beetje tegenop...