Wat fijn dat er nu wel goed gekeken wordt naar je en je opgenomen bent om de juiste zorg te krijgen.
Viel het mee om de katheter te plaatsen?
Cambionn
Geplaatst: 30-08-24 10:39
Jeetje. Fijn dat ze eindelijk verder hebben gekeken! Hopelijk komen er nu snel oplossingen en verbeteringen.
Is alles goed gegaan met de katheter?
rien10
Geplaatst: 30-08-24 10:44
Grote goden, wat een verhaal. Ik hoop dat ze je kunnen helpen en dat je goed gaat opknappen.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 30-08-24 11:11
Heel veel sterkte en knuffel voor jou
Janneke2
Geplaatst: 30-08-24 11:43
Hoi meis, hopelijk is het plaatsen meegevallen.
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-24 11:46
Het ding zit er in Uiteindelijk geen roesje oid gekregen. Maar de 2 assistenten, Uroloog en degene van de röntgen waren heel aardig.. Ze zeiden wel, als het echt niet gaat dan stoppen we en kijken we wat we kunnen. Maar met een hand van de assistent om flink in te knijpen en een hoop steunende woorden, is het helemaal goed gekomen.
Maar het deed wel pijn. Uroloog zei dat m'n nier ontstoken is en dat het laatste stuk in m'n nier daardoor pijn deed.
Binnenkort word ik geopereerd aan de niersteen, want die kan er nooit zelf uit komen.
Heb nu nog wel zeurende pijn in m'n buik, maar ik heb echt het idee dat de misselijkheid nu al zeker 80% minder is Heb nu al een paar slokken water gedronken zonder overgeven.
Fijn dat het plaatsen van de katheter achter de rug is en je je iets beter voelt qua misselijkheid. Hopelijk gaat het nu steeds beter met je en kun je snel geholpen worden aan die steen.
Fijn dat dat alweer achter de rug is. Het is heel raar om plots iets "vanbinnen" te voelen als ze eraan zitten te prutsen. Kan je ook eindelijk op adem komen wat betreft het overgeven. Hopelijk wordt het nu alleen maar beter.
Galja
Geplaatst: 30-08-24 13:17
Heftige, maar toch fijne update! Hou je taai!
Iris82
Geplaatst: 30-08-24 13:44
Ik had laatst gehoord van een kennis die ook zo'n blokkade had. Dan denk je dat het een 'steen' is maar zo'n ding is gewoon stervormig!
Fijn dat er een oorzaak is gevonden en snel gehandeld, gaan ze ook nog iets met die tumor doen nu hij blijkbaar toch flink gegroeid is?
Suzanne F.
Geplaatst: 30-08-24 14:15
Wat fijn dat er eindelijk actie is ondernomen! Dus toch een niersteen en zelfs een ontstoken nier. Wat erg dat ze je daarmee hebben laten lopen zeg.
Gomir en Mars: Gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
DideH
Geplaatst: 30-08-24 14:27
Net even je hele topic door zitten lezen TS, wat een hel ben je doorheen gegaan... fijn dat je nu eindelijk in goede handen bent! Heel veel beterschap en een snel herstel gewenst!
En Gomir, wat een topper ben jij! Zag wat taartjes voorbij komen tijdens het scrollen, gefeliciteerd allen!
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-24 14:43
Gomir is echt een topper idd! En Wendy_komen ook, die heeft een een paar jaar(?) geleden mijn huisarts voor me gebeld en bood nu ook weer hulp aan, maar ik heb idd een ander nummer dan toen.
Gefeliciteerd voor de jarigen!
Ik heb gewoon nog helemaal niet overgegeven sinds die katheter geplaatst is. Wel werd alles me even teveel toen ik naar de wc ging, ik begon te beven als een gek, klappertandend, gapen, kon met moeite bij het bed komen. Verpleegkundige gebeld en die haalde de arts erbij voor de zekerheid. Maar gelukkig niks ergs.. Arts dacht dat het kwam door de pijn van het plaatsen van die katheter, de stress, gewoon niet fit zijn.. En idd, na een poosje weer helemaal in orde. Daarna moest ik wel de verpleegkundige bellen als ik naar de wc moest, zodat zij mee kon lopen. Maar dat ging daarna veel beter.
De ranja en een beetje appelmoes is er in gebleven en nu de volgende ronde, thee met fruit. Heb nu al meer binnen gehouden dan de afgelopen dagen