Rot die tandvleesontsteking AvHdG!
Welkom mylittlejoy!
Fijn dat de misselijkheid afneemt Renee! Wel rot dat eten en drinken zo'n struggle blijft. En wat een leuke foto met je oude bijrijdpaard.
En ook welkom Nienke! Hopelijk heb je wel een fijne vakantie ondanks de klachten

Verstandig om een rolstoel te lenen Daph. Snap dat het een drempel is, maar driedubbel je grenzen over gaan is ook niet tof.
Haha zoveel moeite en het dan niet lekker vinden, heel herkenbaar hoor hagelslag

Ik ben nu 14 weken zwanger en merk echt dat de klachten af beginnen te nemen. Heb vanaf woensdag iedere dag 20 minuutjes gewandeld zonder misselijk te worden (werd steeds misselijk zodra ik iets actiefs ging doen) en vanochtend zelfs 40 minuten. Zo fijn, actief doen lukte begin sinds juli al niet meer en voelde me echt een beetje slap daardoor. Nu lekker opbouwen zodat ik over 2,5 week op vakantie ook wat kan rondwandelen.
Mijn verloskundige is heel positief over paardrijden trouwens, zolang m'n buik nog niet in de weg zit en ik het zelf veilig genoeg vind, vindt ze het prima. Nou heb ik dus ook sinds begin juli al niet meer gereden, maar hoop volgende week weer een ritje te gaan maken. Heb een onwijs lief bijrijdpaard die heel braaf is in het bos en we staan aan een mega groot bos + heide, dus kan heerlijke ritjes maken. Het enige wat ie ooit doet is links- of rechtsaf slaan omdat ik met een te lange teugel draaf en hij het andere pad wel interessant vindt

Ik deel sowieso altijd mijn locatie met m'n vriend als ik ben buitenrijden (ook voor de zwangerschap al), dat vind ik wel belangrijk. Hij heeft me al ooit opgebeld of er iets gebeurd was omdat ik lang op dezelfde plek bleef staan: het was warm weer en paard & ik stonden heerlijk te chillen in het ven