Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krabburger schreef:Mooie buikjes al, hier zit ik nog in de 'iets teveel gegeten' fase. Maar bij m'n eerste zwangerschap ben ik daar eigenlijk nooit uitgekomen, dus ben benieuwd hoe het deze keer gaat.
Qua vakantie gaan wij eind augustus nog 2 weken met de auto naar Italië. Dan ben ik bijna 32 weken als we terugkomen. Hoop dat ik het tegen die tijd nog zie zitten
Buiksmeren, doe ik hier ook en heeft tot nu toe wel striae voorkomen. Maar ik masseer m'n huid dan ook stevig om het soepel te houden.
Sweetgirl11, xxl hydrofiele doeken. Die heb ik veel meer gebruikt dan de normale formaat.
Sannens schreef:J0anieke schreef:Je kan bij kv gewoon warm water uit de kraan gebruiken, heb je geen cooker of iets voor nodig. Zolang je maar geen koperen leidingen hebt.
Dit werd vanwege bacteriën afgeraden door mijn kraamzorg, koperen leidingen maakten daarbij niet uit zei ze.
Verder dat maar netjes opgevolgd.
Edit: Ik heb het even gegoogled. Op sites van kraamzorg en ziekenhuizen staat inderdaad geen warm water uit de kraan vanwege metalen in de boiler. Voedingscentrum (https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/zw ... laar-.aspx) adviseert dat ook.
J0anieke schreef:Sannens schreef:
Dit werd vanwege bacteriën afgeraden door mijn kraamzorg, koperen leidingen maakten daarbij niet uit zei ze.
Verder dat maar netjes opgevolgd.
Edit: Ik heb het even gegoogled. Op sites van kraamzorg en ziekenhuizen staat inderdaad geen warm water uit de kraan vanwege metalen in de boiler. Voedingscentrum (https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/zw ... laar-.aspx) adviseert dat ook.
Mijn kraamzorg adviseerde toen ook geen warm kraanwater, maar ik las toen juist overal dat t wel kon. Nu lees ik t inderdaad juist weer van niet. Misschien is het in de tussentijd wel weer veranderd (of ik heb t niet goed onthouden, dat kan ook nog wel eens.)
Ik weet ook niet eens meer hoe wij t deden. Ik denk een deel koken en koud water erbij.
Bedankt voor het verbeteren! Ik hou er niet van als er foute informatie wordt verspreid en nu doe ik het zelf.
Jolien87 schreef:Leuk, Zebraatje.
Inderdaad lekker showen, die buik!
Ik zweer echt bij jurken.
Wat een heerlijk vooruitzicht, lekker naar Andalusië.
Haha sja ook de bovenkant groeit mee.
Mijn dames doen nu ineens sinds een paar dagen weer meer pijn, dat was een goeie maand even wat minder maar ik denk dat die nu ook weer een groeispurt maken.
Vervelend wel van je rug en ribben. Hopelijk heb je gauw wat aan de yogalessen, even los van de wierook hahaha.
XladyX, dankjewel, lief!
Ik vind het altijd wel leuk om aandachtig op iedereen te reageren.
We leven allemaal zo met elkaar mee.
Thanks! Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn, dat is echt mijn happy place en kan er hele dagen zoet mee zijn.
Oeh, dat is goed om te weten over het haar. Dus er is nog hoop haha.
Oei, dat is schrikken van je schoonmoeder. Hoe is het nu met haar?
Dan hebben jullie allebei wel flink wat kilometers gemaakt die dag.
Zira1994, fijn om te horen dat je er nu zo ontspannen in staat, na de spannende start.
Lekker van genieten, dat verdien je.
DankjewelHaha ja ik ben toch ook al wat kleine dingetjes in huis aan het halen
![]()
Het ene is nog leuker dan het andere. Zo schattig allemaal.
Wij hebben de geslachtsecho woensdag.
Ik heb/had wat gedoe met mijn schildklier.
De schildklierwaarde zelf was altijd al wel goed alleen de TSH waarde bleek te hoog (7.4).
Hier kwamen we achter tijdens ons vruchtbaarheidsonderzoek.
Na maanden telkens bloed prikken en dosering bijstellen, bleek hij vandaag op 1.3 te zitten.
Zo blij mee!
Morgen hoor ik nog of de dosering nog aangepast moet worden maar wat mij betreft mag de vlag al uit.