Sweetgirl1 schreef:Ja het is niet continu dat het er is. Beetje kramp achtig inderdaad maar is te behappen zeg maar.
Zit nu dan rond de 6 weken en 3 dagen. Hoop zo op een gezond wondertje. Het is echt welkom in ons huisje.
Laatst indd nog test gedaan en die sloeg enorm goed uit. Dus het zit er nog lekker in.
Misschien heb je er wat aan. Ik heb dit bij alle drie de zwangerschappen gehad, met name in het eerste trimester. Bij mij was het vooral in de ochtend dat ik soms even flinke krampen had. Maar ik heb dat altijd toegeschreven aan mijn darmen. In het begin moeten die juist plaats maken en zijn ook vaak wat opgeblazen.
Juist in het begin gebeurt er zoveel in je lijf. Er wordt plaatsgemaakt voor een baby. Maar ik herken ook hier spannend het is voordat je de eerste echo krijgt.
Succes!

. Wel veel vruchtwater. Ik word geloof ik nog gebeld met wat tekst en uitleg daarover. Ondertussen ook flink verkouden en mijn stem kwijt. Morgen 26 weken zwanger en ik merk het wel deze week. Ik ben gaar, snel ongezellig en ik wil leuke dingen kopen. Zijn jullie al aan het shoppen? Gezien dit nummer 2 is en ik eigenlijk ben voor 2e hands en duurzaam houd ik me enorm in. MAAR ER IS ZOVEEL LEUKS!!! 
. Ik laat dat dus ook maar. Voor nu wachten of ik wel of niet gebeld wordt.
hopelijk niks ergs!
verder gelukkig alles prima, zoals ik tegen iedereen zeg; dik en moe, niks anders dan normaal
ik snap dat dat even verwerken is, maar drie jongens is ook leuk! Mijn man heeft ook twee broers en die hebben het zo leuk altijd met z'n drieën.
waarschijnlijk voor dingen zoals een kinderwagen en eetstoel oid.
Ik zeg dat ook tegen iedereen
Een bedje hebben we dan wel tweedehands van een collega