Ik heb er even een paar dagen over gedaan maar ik ben nu wel aardig gerustgesteld.
Morgen mag ik naar de HA om bloed te prikken en om een afspraak te maken bij de verloskundige.
Nu nog even écht beseffen dat ik zwanger ben en gezonder gaan leven, alhoewel ik hier en daar wel lees dat het vrij normaal is om niet zo veel te eten het eerste trimester.
Het is dan voor mij wel de tweede maar bij de eerste wist ik het pas met 12 weken. Toen heb ik het eerste trimester dus niet bewust mee gemaakt.

het was maar heel klein stukje gelukkig en ze viel op haar billen. Maar schrok er zelf zo van, dat ik de rest van dag beetje van slag ben en al paar keer flinke huilbuien heb gehad. Dochter zelf gelukkig nergens last van, met spelen en leren staan nu valt ze vaak harder. Maar is echt zo’n nachtmerrie ding al vanaf begin waar ik bang voor ben.                                                         
  hoe gaat het vandaag met jullie? Heel begrijpelijk dat je ervan van slag bent
 ...
 . 

over 2 weken hebben we de 20wk echo. Verder was ook alles goed, heel fijn om even te kijken!
  er zitten wel verschillen tussen borstvoeding en kunstvoeding, maar die zijn niet zo significant dat één van de twee een slechte keuze is (uitzonderingen daargelaten).